کد خبر 1580818
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کاپیتان لیورپول هم چشم عربستانی‌ها را گرفت

یک باشگاه عربستان در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادی به منظور جذب ویرژیل فان دایک، کاپیتان و مدافع میانی لیورپول است.

به گزارش مشرق، یک باشگاه عربستانی پیشنهادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۳۲ ساله آماده کرده است و انتظار می‌رود با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه لیورپول ارسال شود.

به گزارش ساکرنت، با وجود این که فان‌دایک در تابستان وارد سال آخر قراردادش با لیورپول می‌شود، قرمزها امیدوارند مذاکرات برای تمدید قرارداد او به‌زودی آغاز شود و این مدافع تصمیم به ادامه حضور در جمع قرمزهای بندر لیورپول بگیرد.

این مدافع هلندی اخیرا بازوبند کاپیتانی لیورپول را بر بازو بسته است و هفته قبل اولین جامش را به عنوان کاپیتان لیورپول فینال کارابائو کاپ مقابل چلسی بالای سر برد. این اولین جام لیورپول در این فصل بود و در ادامه نیز لیورپول می‌تواند ۳ جام دیگر از جمله لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا را به دست بیاورد.

هنوز نام این باشگاه عربستانی فاش نشده که قصد دارد کاپیتان لیورپول را در تابستان جذب کند.

باشگاه‌های عربستانی قبلاً با محمد صلاح هم تیمی او در لیورپول نیز مذاکره کرده بودند و الاتحاد تابستان گذشته پیشنهاد سنگینی برای او ارائه داد که این پیشنهاد رد شد.

لیورپول بعد از بیست و شش هفته در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و رقابت سختی با سیتی و آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی دارد. تیم کلوپ در دیدار بعدی در لیگ به مصاف ناتینگهام فارست خواهد رفت و باید دید می تواند ۳ امتیاز سخت این دیدار خارج از خانه را به دست بیاورد یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس