کد خبر 1582233
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
دردسرهای صلاح برای لیورپول و تیم ملی مصر

کشمکش‌ها میان فدراسیون فوتبال مصر و لیورپول بر سر محمد صلاح ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد صلاح در جریان بازی مصر مقابل غنا در جام ملت‌های آفریقا از ناحیه همسترینگ آسیب دید و ادامه آن رقابت‌ها و سپس چند بازی لیورپول را هم از دست داد. این بازیکن ۳۱ ساله در نهایت نزدیک به یک ماه خانه‌نشین شد و در جریان دیدار مقابل برنتفورد به ترکیب تیمش بازگشت. البته مربیان لیورپول بسیار مراقب‌اند و خیلی از این بازیکن استفاده نمی‌کنند تا مصدومیتش تجدید و تشدید نشود.

به گزارش اسپورت، لیورپول هفته قبل درخواستی را به فدراسیون فوتبال مصر ارسال کرد و خواستار دعوت‌نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی مصر در فیفادی آتی شده است. فدراسیون فوتبال مصر این درخواست را رد و عنوان کرد می‌خواهد از این بازیکن در دیدارهای آتی استفاده کند.

فدراسیون فوتبال مصر در واکنش به درخواست لیورپول بیانیه‌ای را صادر کرد که در آن آمده است: حق ما این است که هر بازیکنی را که تمایل داریم به اردو دعوت کنیم. بحث حضور یا عدم حضور صلاح در اختیار کادر فنی و شخص حسام حسن است.

رسانه‌های مصری نیز خبر دادند که سران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال تماس با محمد صلاح هستند ولی موفق به برقراری تماس با فوق‌ ستاره‌شان نشده‌اند و به همین خاطر سران فدراسیون فوتبال مصر از محدودیت‌هایی که باشگاه لیورپول برای صلاح ایجاد کرده ناراحت‌اند.

مصدومیت صلاح کاملا برطرف شده است و او می‌تواند در بازی تیمش در لیگ اروپا مقابل اسپارتاپراگ به میدان برود. لیورپول هفته بعد در لیگ برتر نیز دیداری حساس و دشوار مقابل منچسترسیتی دارد و حضور صلاح در این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است.

این بازیکن ۳۱ ساله تابستان ۲۰۲۲ قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا کرد ولی سران عربستانی به خرید او در تابستان پافشاری می‌کنند. انتقال صلاح به عربستان باعث می‌شود او به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    کشورهای جهان سوم فقط وقتی به شهروندا نیاز دارن بهشون اهمیت میدن من جای صلاح باشم واسه بازی فیفادی شرکت نمیکنم تا مسئولین بفهمن انتخاب خود بازیکنم شرطه ونباید اجباری در کار باشه مثل امباپه که مکرون بهش توصیه کرد ولی مجبورش نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس