آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های میلان، رم و لیورپول برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند و بایرلورکوزن برابر حریفش به تساوی رسید.

به گزارش مشرق، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، چهارشنبه‌شب با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید.

در این رقابت‌ها، لیورپول توانست در چک، با نتیجه ۵ بر یک اسپارتاپراگ را شکست دهد. الکسیس مک آلیستر در دقیقه ۶، داروین نونیز در دقایق ۲۵ و ۴۸، لوئیز دیاز در دقیقه ۵۳ و دومینیک سوبوسلای در دقیقه ۴+۹۰ برای لیورپول گلزنی کردند و کانر بردلی (گل به خودی) در دقیقه ۴۶ تک گل اسپارتاپراگ را به ثمر رساند.

آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

آاس رم در ادامه روند صعودی با دانیله د روسی، ۴ بر صفر برایتون را شکست داد.پایولو دیبالا در دقیقه ۱۳، روملو لوکاکو در دقیقه ۴۳، جانلوکا مانچینی در دقیقه ۶۴ و برایان کریستانته در دقیقه ۶۸ گلزنان رم در این دیدار بودند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این دیدار دقایق کوتاهی فرصت بازی پیدا کرد و در دقیقه ۸۸ این مسابقه به جای روملو لوکاکو وارد میدان شد.

آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

در یکی دیگر از دیدارها، بایرلورکوزن برابر قره‌باغ با تساوی ۲-۲ متوقف شد. یاسین بنزیا در دقیقه ۲۶ و جونینیو در دقیقه ۲+۴۵ ابتدا در این دیدار قره‌باغ را جلو انداختند اما لورکوزن با یک کامبک، توسط فلورین ویرتز در دقیقه ۷۰ و پاتریک شیک در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های خورده را جبران کرد تا این نبرد بازی رفت با تساوی به پایان برسد و شاگردان ژابی آلونسو در بازی برگشت و در خانه کار صعود را تمام کنند.

آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

در یکی از دیدارهای مهم شب گذشته، میلان ۴ بر ۲ موفق شد اسلاویاپراگ را شکست دهد. اولیویه ژیرو در دقیقه ۳۴، تیجانی ریندرز در دقیقه ۴۴ و روبن لوفتوس چیک در دقیقه ۱+۴۵، کریستین پولیشیچ در دقیقه ۸۵ برای میلان گلزنی کردند و داوید دودرا در دقیقه ۳۶ و شرانز در دقیقه ۶۵، گل‌های اسلاویا را به ثمر رساندند.

آتش‌بازی میلان، رم و لیورپول در شب توقف لورکوزن

دیوف بازیکن اسلاویا در دقیقه ۲۶ از زمین بازی اخراج شد تا این تیم ده نفره به بازی ادامه بدهد.

در سایر دیدارها، مارسی ۴ بر صفر ویارئال شکست داد، بنفیکا برابر گلاسکو رنجرز به تساوی ۲- ۲ رسیدند و فرایبورگ یک بر صفر برابر وستهم به برتری رسید.

گفتنی است در نخستین بازی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، چهارشنبه‌شب؛ تیم‌های فوتبال اسپورتینگ لیسبون و آتالانتا به تساوی یک - یک رسیدند.

بازی‌های برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا ۲۴ اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    اون شخصی که در صدا سیما به تیم قره باغ خندید بهتره به حال فوتبال ایران گریه کنه که مقابل تیم های عربی تحقیر شدن قره باغ با تیم صدرنشین آلمان مساوی کرد اگه یکم دقت کرده بودن بازی رو میبردن اما تیم های ایرانی مقابل عرب ها شش تایی شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس