جلسه اصولی با نمایندگان باشگاه پالما/ امیدواری به حضور لژیونر‌ها

رییس کمیته فوتسال کشورمان فردا جلسه‌ای را با مسوولان باشگاه پالما اسپانیا برای حضور ۳ لژیونر فوتسال ایران در تیم ملی برگزار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با تیم‌های کویت، افغانستان و بحرین هم گروه است. مسلم اولاد قباد، حسین طیبی و سالار آقاپور ۳ بازیکن تیم ملی فوتسال ایران هستند که در تیم پالما اسپانیا مشغول به فعالیت هستند و تا به امروز سه شنبه اول بهمن مسؤولان این باشگاه هنوز رضایت به حضور این ۳ بازیکن در تیم ملی ایران نداده‌اند.

تاکنون چندین جلسه بین احسان اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال با مدیران این باشگاه برای حضور ۳ بازیکن ایرانی انجام شده و فدراسیون فوتبال در تلاش است تا مجوز حضور این بازیکنان در تیم ملی را بگیرد.

در همین خصوص قرار است فردا چهارشنبه یک جلسه دیگر بین اصولی و مدیران باشگاه پالما انجام شود تا حضور بازیکنان ایرانی در تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قطعی شود. همچنین سعید احمدعباسی هم که در تیم وینیا آلبالی والدپنیاس اسپانیا عضویت دارد با مشکل ۳ بازیکن ایرانی دیگر مواجه است و باید دید در پایان این بازیکنان می‌توانند ایران را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس