۳ عملیات خطرناک نیروهای فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به مقاومت جانانه نیروهای فلسطینی و عملیات خطرناک آن‌ها علیه عناصر صهیونیست در محله الزیتون اذعان کرد.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نظامیان صهیونیست با سه عملیات خطرناک در محله الزیتون واقع در شهر غزه رو به رو شدند.

بر اساس این گزارش، در این عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست تعدادی از این عناصر به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست در عملیات مذکور با مقاومت آهنین نیروهای فلسطینی و درگیری‌های سنگین رو به رو شده اند.

ارتش این رژیم بامداد امروز نیز اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست از گردان ۹۳۲ وابسته به تیپ ناحل در درگیری‌های شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

علاوه بر آن سه نظامی صهیونیست دیگر در همان درگیری‌ها به شدت زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز اذعان کرده بود که یک نظامی صهیونیست دیگر که پیش از این در درگیری‌های نوار غزه به شدت زخمی شده بود به هلاکت رسیده است.

بر اساس اعلام ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی این نظامی به هلاکت رسیده عضو یگان چتربازان بوده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ماعوز موریل از یگان چتربازان که در جریان درگیری‌های خان یونس زخمی شده بود به هلاکت رسیده است. در زمان وقوع این درگیری‌ها نوعام حابا و رتم هدار و یک افسر و چند نظامی صهیونیست دیگر نیز به هلاکت رسیده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    فلسطینان باید بدون وقفه حملات گسترده ای رابرعلیه اسراییل انجام دهندوآنها رانابود کنند
  • مصطفی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    زمان حاضر بهترین موقعیت هست که در ماه مبارک رمضان که در پیش داریم یهودیان در بند حماس را به دین اسلام دعوت کنیم و همگی آنها را مسلمان کنیم تا این ها بشوند مبلغ دین اسلام در بین بی دین های صهیونیسم انشاءالله
  • عمو IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    چرا اخباری از ۱۵۰+۳۰هدف جداگانه اسرائیل نیست که با پروازهای طولانی جتهای جنگی مناطق مختلف رو بمباران کرده و هنوز اجساد رو مثل جاهای دیگه از زیر آوار بیرون نیاوردن و مسئولین کشورها فقط زبونشون برای حمایتها و کمک رسانیها به بیچاره ها درازه?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس