انهدام ۲خودرو و یک تانک مرکاوا در شمال نوار غزه

رزمندگان مقاومت فلسطین در درگیری‌های شدید با اشغالگران در منطقه الزیتون در شمال نوار غزه، دو خودروی نظامی و یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

به گزارش مشرق، گردان های «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که دو خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در غزه منهدم کرد.

سرایاالقدس اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با بمب هایی از نوع ثاقب، این دو خودروی نظامی را در منطقه الزیتون منهدم کردند.

همچنین گردان‌های شهید «عزالدین القسام » شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از انهدام یک تانک صهیونیستی مرکاوا با راکت «الیاسین ۱۰۵ » در منطقه الزیتون خبر داد.

گردان‌های شهداالاقصی نیز اعلام کرد که رزمندگان ما با استفاده از راکت و سلاح تیربار درگیری‌های شدیدی با نظامیان اشغالگر در منطقه الزیتون دارند.

پیش از این برخی منابع مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین از درگیری‌های شدید با ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی «الزیتون» واقع در جنوب شرق شهر غزه خبر دادند.

این منابع تاکید کردند: رزمندگان ما با سلاح ضدزره، تانک‌های دشمن را هدف قرار دادند و این امر منجر به توقف آن‌ها در خیابان های اطراف منطقه مورد اشاره شد.

به گفته این منابع، ارتش صهیونیستی تجهیزات نظامی گسترده ای به ورودی جنوبی منطقه الزیتون اعزام کرده و از بامداد روز گذشته تلاش دارد که به عمق منطقه نفوذ کند.

این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الزیتون و غیرنظامیان و همچنین زمین‌های زراعی را هدف قرار داده و تعداد زیادی از ساکنان آن را به شهادت رساندند، در حالیکه پیکر آن‌ها همچنان زیر آوار است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای ارتش با ۳ حادثه خطرناک در الزیتون مواجه و تعدادی از نیروها کشته شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس