کد خبر 1577416
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
احتمال توقیف املاک ترامپ در نیویورک قوت گرفت

دادستانی کل نیویورک اعلام کرد: املاک دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در نیویورک در صورت پرداخت نکردن جریمه ۳۴۵ میلیون دلاری خود به اتهام کلاهبرداری و فساد مالی، آماده ضبط و توقیف است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «ای بی سی نیوز» با انتشار این خبر افزود: درست چهار روز پس از آنکه قاضی دادگاه، ترامپ را به جرم کلاهبرداری و فساد مالی، به پرداخت جریمه ۳۵۴ میلیون دلار محکوم کرد، اکنون «لتیتا جیمز» (Letitia James) دادستان کل نیویورک به این شبکه خبری گفت که آماده توقیف املاک این سیاستمدار جمهوریخواه است.

بنابراین گزارش، دادستان کل نیویورک اظهار داشت: چنانچه ترامپ نقدینگی برای پرداخت حکم دادگاه نداشته باشد، آنگاه ما به دنبال مکانزیمی در دادگاه برای اجرای حکم خواهیم بود و از قاضی درخواست توقیف اموال ترامپ را خواهیم کرد. ما می خواهیم که اطمینان یابیم این حکم اجرا و (این جریمه) به نیویورکی ها پرداخت شود.

قاضی دادگاه ایالتی نیویورک ۲۸ بهمن گذشته ترامپ و بنگاه تجاری او را در پرونده کلاهبرداری، به دلیل فساد مالی ناشی از سند سازی و ارائه اطلاعات نادرست درباره ارزش واقعی دارایی‌ها و سرمایه شرکت خود، به پرداخت ۳۵۵ میلیون دلار محکوم کرد.

دادستانی نیویورک از دادگاه خواسته بود ترامپ را ۳۷۰ میلیون دلار جریمه کند اما قاضی دادگاه روز جمعه ۲۷ بهمن در حکمی ترامپ را به جریمه ۳۵۴.۹ میلیون دلاری محکوم کرد.

قاضی آرتور انگورون، ۲ پسر ترامپ، دونالد جونیور و اریک را نیز به دلیل کلاهبرداری در نیویورک از جمله صدور صورت‌های مالی نادرست و جعل سوابق تجاری به جریمه محکوم کرد.

بر این اساس، هر یک از پسران ترامپ نیز به پرداخت چهار میلیون دلار جریمه، محکوم شدند.

ترامپ رقیب جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور، پرونده های متعددی دارد که پیش از برگزاری انتخابات در ماه نوامبر، قرار است به آنها رسیدگی شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 0
    برابری واقعی در یک کشور بی ادعا
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 0
    این چرا قیافش به دلقک ها میزنه درسته جناب اقای بایدن یه کم شیش میزنه ولی شخصیت داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس