به گزارش مشرق،کانال تلگرامی امریکانا کلیپی با عنوان وقتی با کیم جونگ اون، رهبران طالبان و پوتین دست میدهی ولی با چین سرشاخ می‌شوی را منتشر کرد که از سوی کمپین نیکی هیلی در راستای انتقاد از ترامپ تهیه شده است و در توضیحات آن نوشت:

کمپین نیکی هیلی کلیپ کوتاهی تهیه کرده که در آن به تمام اشتباهات و بحران‌های دوره ریاست جمهوری ترامپ از نگاه هیلی به سرعت اشاره شده است. نکته قابل توجه این کلیپ اینجاست که هیلی عمدتاً به سیاست خارجی دوره ترامپ نقد وارد کرده در حالی که خود او در دولت ترامپ نماینده آمریکا در سازمان ملل بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید مرتضی IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    8 0
    مقابله و دشمنی با روسیه چین و ایران یک استراتژی شده هرکسی بیات این تغییر نمیکنه حالا چه در کشور ما باز هم دولت مذاکرات بیات و هماهنگ با دولت دموکرات در امریکا سرکار باشه چه جمهوری خواه کلا اون ها تصمیم به دشمنی گرفتن و یک استراتژی کلان شده قابل تغییر هم نیست شوروی روسیه شد 20سال روابط خوب شد اما باز هم برگشتن سر خونه اول دشمنی کردن چون امریکا در اون دست جهان هستش و ما در مرکز جهان خب رقابت با ما خیلی سخته و هزینه بر پس نابودی ما براش منفعت بیشتری داره!
  • US ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    11 1
    نیکی هیلی هندی...بدجور از دوره خارج خواهد شد و ترامپ وی را له خواهد کرد
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    3 0
    بزرگترین رئیس جمهور امریکا از لحاظ شهوت و ثروت
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    4 1
    استراتژی تیم ترامپ به این شکل خواهد بود که بین روسیه و چین اختلاف بیاندازد و با دادن یک سری امتیازات سمبولیک به روسیه مانند تدوین نگاه جدید آمریکا به روسیه به عنوان عضوی سفید پوست از تمدن غرب و.... سر مسکو را شیره مالیده تا از این طریق و با توسل به قدرت نظامی اسراییل و غرب تسلط خود را بر خاورمیانه و کنترل صادرات نفت - گاز با استفاده از دلار را هر چه بیشتر تثبیت نماید.
  • بهزاد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 6
    هرکسی عقل داشته باشه با چین دشمن میشه. اقتصادمون رو نابود می کنن از لحاظ نظامی هم برتر هستند
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    4 0
    این خوکچه هندی کینه عجیبی از مسلمین داره و بطور عجیبی هم از اسراییل طرفداری می کنه
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    3 0
    آخه هیلی هندیه. چرا ی زن هندی باید رییس جمهور امریکا بشه؟
    • CA ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      چون تو آمریکا بدنیا آمده و طبق قانون آمریکا شهروند آمریکا محسوب میشه. پدربزرگ دانلد ترامپ فردریک ترامپ در آلمان بدنیا آمده بود و کلا غیر از بومیان آمریکا هر کس از یه جایی وارد آمریکا شده.
    • سروش IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      0 0
      به همون علت که یه مرد هندی نخست وزیر انگلیس بی پدر و مادر شده یعنی هند در آینده جای چین در تعاملات بین شرق و غرب رو خواهد گرفت و چه بسا گرفته باشه و غلام مطیع و وفادار و تفنگچی استعمارگر دیروز می شه پیاده نظام نوین اربابهای استعمارگر امروز، هندی ها در تعامل با صهیونیست ها وفاداری خودشون رو خوب اثبات کرده اند و در مسلمان کشی در آینده نقش خواهند داشت. بیشترین فقیر بودایی و ضد مسلمان در هند زندگی میکنه که می توانند بهترین سربازان رایگان و وفادار رو در اختیار استعمارگران قرار بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس