سردار پاکپور: در زمینه امنیت کشور با هیچ فرد و جریانی شوخی نداریم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ماست و در قبال آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور در گردهمایی فصلی با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس در زاهدان، گفت: امنیت، اساس آرامش و توسعه و پیشرفت و زیر بنای زندگی و فعالیت است و از همین رو دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی کنیم و درباره آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

پاکپور تاکید کرد: دشمن همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم‌های معلوم الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهم‌ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.

پاکپور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات، گفت: حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است. از همین رو هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    ای کاش این قاطعیت هم برای دزدان بیت المال داشتید هشت سال در دولت روحانی مردم را کمر شکن کردند کدامیک از آنها به عدالت وقضاوت به صورت واقعی سپرده شدند
  • تک تیرانداز DE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    درود بر شهید عجمیان
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    موقع حمله پاکستان کجا بودی؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    انتقام اولویت چندمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس