گردان‌های قدس موشک اف- ۱۶ را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرد

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از عملیات پیچیده مهندسی و انفجار موشک عمل‌نکرده جنگنده‌های صهیونیست به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از اجرای عملیات پیچیده مهندسی علیه گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و گرفتارکردن آنان در کمین از پیش‌طراحی‌شده خبر داد.

گردان‌های قدس اعلام کرد که طی این عملیات، ساختمانی در اطراف چهارراه «دوله» در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه که با موشکِ عمل‌نکرده جنگنده‌های اف- ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی بمب‌گذاری شده بود به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

در پی گرفتارشدن این گروه از نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان گردان‌های قدس، شماری از آنان به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خیابان «السکه» در شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس با بمب «ثاقب» هدف قرار گرفت و منهدم شد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها از صبح امروز از نزدیک‌ترین فاصله ممکن با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک الزیتون به شدت درگیر شده‌اند.

همچنین مبارزان قسام یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک الزیتون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و آن را به آتش کشیدند.

یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اطراف منطقه «المصلبه» واقع در شهرک الزیتون شهر غزه از سوی گردان‌های قسام با گلوله یاسین ۱۰۵ منهدم شد.

گردان‌های المجاهدین نیز اعلام کرد که یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک الزیتون با گلوله ضدزره هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاجی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    پیچیده؟
  • ایرانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    سلام درود خدا بر رزمندگان جبهه مقاومت، جبهه باطل شاید با زور چندی در قدرت بمونه ولی در آخر هم رفتنی میشه، انشاالله فلسطین عزیز آزاد و به آغوش جهان اسلام برمیگرده، دست و پا زدنهای اسرائیل غاصب هم نمیتونه جلوی اینکارو بگیره، ابرقدرتی امریکا بر باد رفته و هر کسی بهش وابسته هستش به فنا میره،
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    مردن اینا مردن به مولا مردن مررررررد
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    11 0
    این جنگ فقط وقتی تمام میشود که مبارزین زیاد اسراییلی بکشند ولاغیر
  • امیر IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    16 0
    زنده باد مقاومت زنده باد فلسطین زنده باد حماس❤️🇵🇸
  • Puyamotlaq IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    9 0
    و من الله التوفیق خدا روزی رسان بنده مومنین است حتی در راه جهاد و برای جبهه حق و حقیقت عدالت‌خواهی و ضد اشغالگر صهیونیستی . نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب قربان دست و بازوی اجرایی شما که چون کوه در برابر نتانیاهو و بایدن و انگلیسی خبیث ایستاده هستید . نتانیاهو بازی گردان نسل کشی در نوار غزه است و تیم صهیونیستی آقای بایدن مشارکت و تامین کننده ملزومات نسل کشی را بر عهده دارد و انگلیسی خبیث سیاست و برنامه‌ریزی و پی ریز این نسل کشی است انگلیس های صهیونیستی با تجربه استعمارگری و نسل کشی دست به مشارکت در تمامی شئونات نسل کشی فلسطینیان نوار غزه زده‌اند. همانطور که خلبان آمریکایی قبل از اقدام شجاعانه در قبولی جنایات جنگی خود و مخابره خارق‌العاده این خبر به دنیای انسانیت اعلام کرد : که تیم صهیونیستی آمریکا ارتش رژیم آمریکایی در نسل کشی کودکان غزه مشارکت میدانی دارد . مردم آمریکا با دانستن این موضوع باید در برابر لیبرال دموکراسی فریبکارانه ایستاده و لیبرال دموکراسی فریبکارانه صهیونیست را در برابر عدالت محاکمه نماید لیبرال دموکراسی که حالا به دست صهیونیست ها افتاده و ابزار استثماری ملت آمریکا شده است .
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    10 0
    احسنت !!
  • Eldar IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    من همیشه فکر می کردم چچنی ها شجاع ترین مردم جهان هستند ولی الان حرفم پس می گیرم واقعا فلسطینی ها شجاع ترین مردم جهان هستند. درود بر شرف شما
  • US ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    کنتور که نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس