کد خبر 1580266
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
فرانسه سرباز به اوکراین نمی‌فرستد!

وزیر خارجه فرانسه در یک ایستگاه رادیویی اعلام کرد، بر خلاف گفته‌های ماکرون، فرانسه مایل نیست سربازی به اوکراین اعزام کند.

به گزارش مشرق، «استفان سرژونی» وزیر خارجه فرانسه در گفت‌وگویی با رادیو فرانس اینتر گفت: فرانسه برای اوکراین نمی‌میرد. ما هیچ سربازی به اوکراین اعزام نمی‌کنیم.

۲۶ فوریه سال جاری میلادی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در نشستی در پاریس و با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور غرب که برای بررسی پشتیبانی بیشتر از اوکراین گردهم آمده بودند، اعلام کرد پاریس مایل است نیرو به این کشور اعزام کند.

به گفته ماکرون، شرکت کنندگان در این نشست به اجماع نظری درباره اعزام نیرو از سوی کشورهای غربی به اوکراین دست نیافتند اما وی چنین سناریویی را هم در آینده رد نکرد.

پس از این نشست نیز نمایندگان از کشورهای شرکت کننده اعلام کردند، برنامه‌ای برای اعزام نیرو به اوکراین ندارند و مخالف شرکت کردن در اقدامات خصمانه علیه روسیه هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    سربازان فرانسه مگر مغز خر خورده اند که به جهنم اوکراین بروند و بازگشتی در کارنباشد.
  • عمیر IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    سربازای بیشتری به اوکراین بفرستین تا دربرابر ظلم تروریستای روسی دفاع کنن
  • DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    همین سه هفته پیش بود که در یک حمله ی موشکی روسیه به اوکراین ۶۰ نیروی ویژه ی فرانسه کشته شدند اونهم به طرز وحشتناکی و گفته های چند روز پیش میکرون در مورد روسیه هم به خاطر درد از همین موضوع بود. تازه خانواده های کشته شدگان از طرف دولت فرانسه تهدید شدند که با هیچ رسانه ای صحبت نکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس