انتخابات یکی از مولفه های تقویت نظام است

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: بی شک انتخابات یکی از مولفه های تقویت نظام است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی و دینی است، اظهار کرد: امروز وظیفه عقلی و ملی و شرعی ما تقویت نظام با شرکت در انتخابات است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: باید نگاه خود را نسبت به فلسفه و جایگاه انقلاب و سهم و نقش ما در انقلاب درست کنیم وگرنه نتیجه آن تحلیل غلط و انتخاب راه اشتباه خواهد بود.

دین انسان را با نشاط و قوی می‌کند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جامعه بشری چنانچه تحت ولایت خداوند باشد همواره در روشنایی حرکت خواهد کرد، گفت: دین انسان‌ها را با نشاط و قوی می‌کند و توحید حیات جان انسان‌ها است.

مختاری با بیان اینکه هیچ نعمتی بالاتر از زیر چتر ولایت بودن نیست، بیان کرد: شیطان قسم خورده که انسان را با وسوسه گمراه کند تا انسان‌ها شکر نعمت دین و خدا را به جا نیاورند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دنیا زمانی نورانی می‌شود که امام زمان (عج) تشریف آورند اما تا ظهور امام زمان که باید مسکنی بر پیکر جامعه بشری تزریق کرد، گفت: شمعی که امام راحل برافروخت، امروز تبدیل به نورافکنی شده که کشور را نورانی کرده است اما هنوز راه‌های زیادی پیش رو است.

مختاری با اشاره به اینکه سطح انقلاب اسلامی ایران جهانی است و انقلاب برای نجات بشریت است، گفت: برخی افراد انقلاب به این عظمت را در حد مشکلات اقتصادی پایین می‌آورند که این درست نیست.

وی افزود: انقلاب ما را از استبداد و استکبار نجات داد و ملت را به صحنه آورد و زیر ساخت‌های کشور را تقویت کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه گاهی شنیده می‌شود که برخی می‌گویند که انقلاب برای ما چه کرد، گفت: باید پرسید که ما چقدر از این فرصت انقلاب برای خودسازی، عبودیت و تقوا استفاده کردیم.

مردم پرشور در انتخابات حضور خواهند داشت

مختاری با اشاره به اینکه جنبش شوم زن زندگی و آزادی را برای تفکرات شهوانی به راه انداختند، گفت: باید از فرصت طلایی انقلاب برای خودسازی استفاده کنیم، همان گونه که شهید سلیمانی و شهید حججی و … استفاده کردند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت نظام است، اما بالاتر از آن خودسازی است، افزود: مردم خراسان جنوبی پرشور در انتخابات حضور خواهند داشت.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: استکبار آرزوی ضربه زدن به نظام را به گور خواهد برد چرا که این نهضت را تا طلوع خورشید امامت ادامه خواهیم می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس