هجوم شهرک‌نشینان برای خرید ژنراتور برق از ترس جنگ تمام‌عیار با حزب‌الله

شهرک نشینان صهیونیست‌ از بیم تشدید جنگ با حزب‌الله لبنان به طور گسترده به دنبال تهیه ژنراتور و دیگر لوازم اضطراری برق و تامین کننده روشنایی هستند.

به گزارش مشرق، شهرک نشینان صهیونیست‌ها از بیم نبرد تمام عیار با مقاومت اسلامی لبنان به هراس افتاده‌اند.

آنها از بیم هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های شبکه برق رژیم صهیونیستی در صورت گسترش دامنه جنگ و تبدیل آن به نبرد تمام عیار به خرید کالاها و لوازم اضطراری بویژه ژنراتور برق و باتری‌های یدکی روی آورده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» اذعان کرده است که تقاضا برای خرید این دست کالا و نیازهای اضطراری در سرزمین های اشغالی افزایش یافته است.

به نوشته این روزنامه، گروه «همیلتون» وارد کننده برند «آنکر» از تقاضای بالا برای خرید پاور بانک‌ و دستگاه‌های با قابلیت شارژ همزمان پنج دستگاه و در عین حال تامین کننده روشنایی در موارد اضطراری، خبر داده است.

«ایوی آهارونی» رئیس این مجموعه گفت: کاملا عیان است که اسرائیلی‌ها آماده وضعیت اضطراری می‌شوند و ما با توجه به تقاضای فزاینده در راستای تولید محصولات مورد نیاز در وضعیت اضطراری حرکت می‌کنیم.

معاریو در ادامه به فروش گسترده محصولات تولید انرژی برق در منازل اشاره کرده که جهش ۵۰۰ درصدی را شاهد بوده است.

«لیرون کاتز» از مسئولان یکی از شرکت‌های تولید کننده لوازم برقی گفت: هر بار که تهدید امنیتی در راه است، ما شاهد افزایش تقاضا محصولات اضطراری هستیم.

وی افزود: پس از سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و قطع برق در سراسر اسرائیل (سرزمین های اشغالی) شاهد افزایش شدید خرید محصولات اضطراری مانند باتری، صفحه های خورشیدی و ژنراتورهای برقی و چراغ های روشنایی و پاور بانک بوده‌ایم. پاسخگویی به تقاضا تقریبا غیرممکن است. اگر در صورت قطع برق افراد در خانه لوازم لازم را نداشته باشند، دیوانه خواهند شد. این محصولات اضطراری ضروری است.

معاریو روز سه شنبه گذشته نیز نوشته بود: احدی نمی‌داند که اگر نبرد در جبهه شمالی شدت بگیرد و حالت جنگ واقعی بگیرد، چه خواهد شد.

این نگرانی از جنگ گسترده با حزب الله در شرایطی است که شهرک نشینان صهیونیست از فشارهای معیشتی فزاینده رنج می‌برند و اوضاع اقتصادی اشغالگران به علت جنگ علیه غزه سخت شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 0
    ازعذاب الاهی به ترسید که دیریازود دامن شمارامی گیرد..قومی که به سران خونخوار خودشان اعتراض نکنند تروخشک باهم می سوزید وراه فرارنداریدمرگ برچنین رژیم سفاک وخونخواری
  • کلیم IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    خوبه اونا تو جنگن ژنراتور میخرن... ماتو شراسط صلحم ژنراتور میخرریم... الان هر مغازه داروخانه سوپری و حنی آپارتمان و.... یه ژنراتور خریده گذاشته گوشه
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      شما نمیدونم کجا زندگی میکنی، حیفا، تیرانا یا..... ما که تو تهرونیم ژنراتور نداشتیم و نداریم، فک و فامیل و دوست و آشنا هم همینطور!!
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    مردم عادی غاصب مجهز به تفنگ و عمدتا قاتل هستند و باید زن و بچه غاصب را هم قتل عام کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس