انتقاد لاپید از گانتس به خاطر جلوگیری از سقوط کابینه نتانیاهو

رئیس ائتلاف اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از رهبر حزب «اتحاد» این رژیم به خاطر پیوستن به کابینه حاکم و جلوگیری از سقوط آن، انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش‌عتید» و رئیس ائتلاف اپوزیسیون در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، حضور «بنی گانتس» رهبر حزب «اتحاد» در کابینه را عامل تقویت جایگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در قدرت ارزیابی کرد.

وی گفت: اگر حزب گانتس به کابینه به ریاست نتانیاهو نپیوسته بود، اکنون کابینه بسیار بهتری، روی کار آمده بود.

ائتلاف راست‌گرای حاکم بر رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو با طرح لایحه جنجالی تغییرات قضائی، سرزمین‌های اشغالی را پیش از طوفان الاقصی، دچار ناآرامی های گسترده کرد.

منتقدان نتانیاهو، لایحه جنجالی تغییرات قضائی را عامل تشدید شکاف در میان مقامات رژیم صهیونیستی و فروپاشی داخلی این رژیم اعلام کردند.

مخالفان ائتلاف حاکم معتقدند که نتانیاهو باید به عنوان مقصر شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی از قدرت کناره‌گیری می کرد.

هیچ کدام از احزاب مخالف نتانیاهو به ائتلاف تشکیل شده توسط وی برای مدیریت جنگ غزه نپیوستند و حزب گانتس، تنها حزبی بود که به این ائتلاف پیوست.

مخالفان نتانیاهو کماکان بر خروج گانتس از ائتلاف با نتانیاهو و زمینه سازی برای انحلال کابینه وی و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی تاکید دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    خاک بر سر اصلاح طلبان بی وطن یاد بگیرید -دشمنی هم حدی داره- اینا با اینکه ۷۰ ساله خاک یه کشور رو اشغال کردند اما با همه اختلافاتشون باز پشت هم اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس