واکنش حماس به ادعای مطرح شده «پاتن» درباره عملیات طوفان الاقصی

جنبش حماس به ادعای دروغین مطرح شده از سوی نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل، با هدف خدشه وارد کردن به وجهه مبارزان مقاومت در جریان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حماس به گزارش مغایر با واقعیت «پرامیلا پاتن» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور خشونت های جنسی در جنگ، واکنش نشان داد.

حماس بیان کرد: ما گزارش پاتن و ادعای مطرح شده از جانب او درباره حوادث تجاوز و خشونت جنسی در هفتم اکتبر از سوی مبارزان مقاومت را به شدت رد می کنیم و آنرا مورد انزجار قرار می دهیم.

در بیانیه حماس آمده است: خانم پاتن در گزارش خود به مراکز و مراجع اسرائیلی و نظامیان اشغالگر و شهودی که از سوی اشغالگران برای اثبات اتهامات باطل، در نظر گرفته شده بودند، تکیه کرده است.

حماس بیان کرد: ادعاهای خانم پاتن به طور آشکار با روایت زنان اسرائیلی مبنی بر رفتار حسنه مبارزان مقاومت با آنها تناقض دارد.

گفتنی است که گروهی از کارشناسان سازمان ملل روز دوشنبه در گزارشی مدعی تجاوز و خشونت های جنسی از سوی نیروهای حماس در جریان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته شدند. این گروه که ریاستش بر عهده پرامیلا پاتن نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور خشونت های جنسی در جنگ است با هدف جمع آوری اطلاعات در رابطه با خشونت های جنسی مرتبط با حمله های هفتم اکتبر به اراضی اشغالی رفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس