کد خبر 1582319
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
بختیاری‌زاده: مقابل نساجی برنده خواهیم شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تمام وجود مقابل نساجی بازی خواهیم کرد و با همه احترامی که برای تیم حریف قائل هستیم فردا بازی را پیروز خواهیم شد.

به گزارش مشرق، صنعت نفت آبادان و نساجی فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی صنعت نفت در نشست پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: بازی فردا یکی از مهمترین بازی‌های چند سال اخیر صنعت نفت آبادان است و با تمام وجود و تمام تمرکز خود بازی خواهیم کرد تا بتوانیم بازی را ببریم.

او افزود: اگر بخواهیم لیگ را با امید بیش‌تری ادامه دهیم باید با تلاش، تمرکز و همدلی در بازی فردا حاضر شویم و برابر تیم خوب نساجی موفق به کسب ۳ امتیاز شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که نساجی تیم ریشه‌داری است که در جدول شرایط خوبی ندارد و همین مساله می‌تواند به آن‌ها انگیزه دهد تا فردا دست به کاری بزرگ بزنند، گفت: ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد و با همه احترامی که برای تیم حریف قائل هستیم فردا بازی را پیروز خواهیم شد.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: تیم ما این هفته به خوبی تمرین کرده است و تنها هفته ای بوده که همه بازیکنان را در اختیار داشتیم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. بازیکن خارجی که خواسته بودیم به تیم اضافه شده و به خوبی با دیگر بازیکنان هماهنگ شده‌اند و تیم در یک شرایط بسیار خوبی است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش، گفت: فاخر تهامی به دلیل مصدومیت در زانو سبک تمرین کرده اما این هفته تنها هفته‌ای است که همه بازیکنان را داریم و شرایط بسیار خوب است.

او افزود: تلاش کرده‌ایم تا آرام آرام نقاط ضعف تیم را پیدا کرده و برای برطرف کردن این نقاط تلاش کنیم و به این نتیجه برسیم که بتوانیم یک بازی را ببریم. تیم ما هفته‌ها است نبرده و در بخش‌هایی پیشرفت داشته است اما این آن چیزی نیست که من می‌خواهم و باید قوی‌تر و منسجم‌تر بازی کنیم. تا حدودی راضی هستم اما باید این شرایط به بردن ختم شود و باید عادت کنیم در خانه ببریم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در یک ماهی که در آبادان بودم این یک هفته بهترین هفته‌ای بوده که همه بازیکنان در اختیار بوده‌اند و سرحال و شاداب تمرین کرده‌ایم و بهانه‌ای نمی‌بینم که کم‌تر از برد نصیب ما شود. ما فردا باید حتی اتفاقات را هم غافلگیر کنیم و بازی را ببریم زیرا باید خیلی سریع بردن را شروع کنیم و در هفته‌های آینده با آرامش بیش‌تری کار را پیش ببریم.

وی درباره حضور نداشتن بانوان در ورزشگاه‌های خوزستان گفت: در خیلی از شهرها بانوان امکان حضور در استادیوم ها را دارند و از تیم خود حمایت می‌کنند اما در آبادان هنوز این اتفاق رخ نداده است؛ مسئولان محترم شهر آبادان کجا هستند؟ چرا پیگیر این مساله‌ نیستند و چرا حضور بانوان در ورزشگاه برای آنان مهم نیست؟

بختیاری‌زاده عنوان کرد: هرجایی که بانوان و خانواده حضور داشته باشد قطعا آرامش هم هست و کم‌تر شاهد رفتارهای زننده خواهیم بود.

او در ادامه بیان کرد: هنوز تفکر حرفه‌ای که باید در صنعت نفت آبادان باشد نیست. همین امشب برای رفتن به هتل برای اردو مشکل داریم. من کاری به تغذیه نامناسب امروز قبل بازی ندارم اما با تمام این صحبت‌ها همه ما محکوم هستیم که بازی فردا را ببریم و آن مسائل در رده‌های بعدی اهمیت است.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: اگر قرار است فوتبال آبادان پیشرفت کند مجموعه شرکت نفت باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد و امکانات اولیه و متوسط حرفه‌ای را در اختیار بازیکنان و تیم قرار دهد. جمله "همین که هست" اصلا در شان فوتبال حرفه‌ای و آبادان نیست و باید این ذهنیت رفع شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس