کد خبر 1583189
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

به گزارش مشرق، کانال نگاه بصیر در ایتا نوشت:

رژیم‌صهیونیستی در دوراهی تصمیم‌گیری بر اساس «آرمان فردا» و «وضعیت اسفناک کنونی» قرار گرفته است

صهیونیست‌ها و سنتکام به دنبال
گسترش جنگ

خبرها حکایت از برنامه‌ریزی رژیم‌صهیونیستی برای آغاز جنگی گسترده با لبنان دارد. کانال ۱۳ رژیم‌صهیونیستی گزارش کرده هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش ژنرال «چیکو تامیر» طراح عملیات زمینی در غزه را مامور برنامه‌ریزی و تهیه نقشه برای عملیات زمینی احتمالی در لبنان کرده است.

روزنامه لبنانی الاخبار به اخباری دست یافته که نشان می‌دهد تل‌آویو به کشورهای غربی هشدار داده که در صورت عدم توافق سیاسی با لبنان تا 15 مارس (25 اسفند)، خود را آماده درگیری با این کشور می‌کند. شیخ ‌نعیم قاسم‌، معاون دبیرکل نیروهای مقاومت لبنان سه‌شنبه هفته گذشته در واکنش به زمزمه جنگ گفته بود رژیم‌صهیونیستی ‌هر لحظه‌ ممکن است «بدون هیچ توجیه و دلیلی به لبنان حمله کند

وضعیت کنونی شامل هلاکت حدود 582 افسر و سرباز، زخمی شدن بیش از سه هزار نفر، آوارگی 80 هزار نفر در مرزهای شمالی، فراخوان 220 هزار نفر از نیروی کار به خدمت نظامی و هدف قرار گرفتن نزدیک به یک هزار تانک -از نزدیک سه هزار تانک عملیاتی- است.

حساب و کتاب‌های مقامات صهیونیست اما شاید متفاوت با چیزی باشد که برشمرده شد. آنها پیش از حمله حماس در 7 اکتبر تلاش کرده بودند شرایط را برای سرکوب مرحله‌ای گروه‌های مقاومت در منطقه فراهم کنند. آنها در این مسیر آمریکا و تعدادی از دولت‌های دیگر را نیز با جمع‌بندی خود همراه کرده بودند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس