انتشار نام ۴ اسیر صهیونیست که در بمباران‌های غزه کشته شدند + فیلم | نتانیاهو بر قتل این اسیران پافشاری دارد

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس گفت: پیش از این اعلام کردیم که ۷ اسیر صهیونیست در جریان بمباران وحشیانه این رژیم به نوار غزه کشته شدند و نام ۳ نفر از آن‌ها را منتشر کرده بودیم.

به گزارش مشرق، وی تاکید کرد: اکنون بعد از بررسی هویت بقیه اسرای کشته شده مشخص شد که ۴ نفر دیگر «اتسیک الجراط»، «الکس دنسیج»، «رونین تومی انجل» و «الیاهو مرگلیت» نام دارند.

گردان‌های القسام با انتشار ویدیویی به زبان عبری اعلام کرد: علیرغم اینکه ما خواهان محافظت از جان آن‌ها هستیم، نتانیاهو بر قتل آن‌ها پافشاری دارد.

ابو عبیده تقریبا یک هفته پیش تاکید کرده بود: ما قبلا اعلام کرده بودیم که ارتباطمان با مبارزانمان که از تعدادی از اسرای دشمن در نوار غزه محافظت می‌کنند، قطع شده‌ است و احتمال می‌دهیم که تعدادی از اسرا در نتیجه بمباران‌های ارتش صهیونیستی کشته شده‌اند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق طی هفته‌های اخیر، شهادت تعدادی از مجاهدانمان و کشته شدن هفت نفر از اسرای دشمن در نوار غزه در نتیجه بمباران‌های دشمن صهیونیستی محرز شد، از جمله:

۱- حاییم جیرشون بیری

۲- یورام إتاک میتزجر

۳- أمیرام إسرائیل کوبر

انتشار نام ۴ اسیر صهیونیست که در بمباران‌های غزه کشته شدند

ابو عبیده افزود: تاکید می‌کنیم که تعداد اسرای دشمن که در نتیجه عملیات‌های نظامی ارتش اشغالگران در نوار غزه کشته شده‌اند، ممکن است از هفتاد نفر فراتر رود و ما همواره بر حفظ جان اسرا اصرار داشتیم، اما مشخص است که سران دشمن عمدا اسرای خود را می‌کشند تا از این پرونده خلاص شوند.

سخنگوی القسام ادامه داد: در عین حال تاکید می‌کنیم بهایی که در مقابل پنج یا ۱۰ اسیر زنده می‌گیریم، همان بهایی است که در برابر تمامی اسرا در صورتی که در بمباران‌های دشمن کشته نمی‌شدند، می‌گرفتیم.

یک منبع برجسته در گردان‌های القسام نیز اخیرا اعلام کرد که یکی از زندانیان که در اثر بمباران و شلیک ارتش اشغالگر کشته شده، از دوستان نزدیک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر است.

انتشار نام ۴ اسیر صهیونیست که در بمباران‌های غزه کشته شدند

این منبع گفت که یکی از اسیران کشته شده در زمانی که در بازداشت القسام بود اعتراف کرد که از دوستان نزدیک نتانیاهو بوده‌ است.

القسام در این باره گفت: نتانیاهو دوستانش را رها کرد تا به تنهایی و بدون نجاتشان با سرنوشت خود روبرو شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس