کد خبر 1583299
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
فارن‌افرز: پیروزی‌های میدانی برای روسیه در راه است

رسانه آمریکایی با اشاره به ضعف اوکراین در تامین مهمات و سربازگیری برای ارتش، مطرح کرد امکان پیشروی‌های اساسی در خط مقدم برای روسیه بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، رسانه آمریکایی با اشاره به این‌که ارتش روسیه قادر به پیشروی بیشتر در خط مقدم است، مطرح کرد که موقعیت نیروهای مسلح اوکراین بدون افزایش کمک‌های نظامی غرب و تغییر در راهبرد کی‌یف تا تابستان پیش رو، بدتر خواهد شد.

مجله فارن افرز در بخشی از گزارشی در این باره نوشت: «با توجه به ضعف اوکراین در تامین مهمات و بسیج بیشتر نیروهای نظامی، پیشروی اساسی ارتش روسیه در خط مقدم، بسیار محتمل‌ به نظر می‌رسد».

رسانه آمریکایی نوشت کی‌یف در همان بحرانی قرار دارد که روسیه پس از اولین شکست‌ها در اوکراین تجربه کرد اما کی‌یف و غرب برخلاف روسیه، نتوانستند صنایع نظامی خود را به حالت آماده‌باش دربیاورند و تجهیزات نظامی بیشتری را تدارک ببینند.

فارن افرز معتقد است روسیه در حال حاضر، برای ادامه ندادن حملات «دلایل کمی دارد». از سوی دیگر، معدود مناطقی در کنترل نیروهای مسلح اوکراین است که به خوبی آودیوکا از آن دفاع شود. این یعنی، حملات روسیه ممکن است در آینده آسان‌تر شوند.

به گزارش این نشریه، روس‌ها بیشتر فشار می‌آورند و در تلاش هستند که پیش از گرمای بهاری کار را به سرانجام برسانند. آن‌ها همچنین از نبود مهمات توپخانه‌ای و استحکامات نیز بهره برده و پیش از آن که نظامیان اوکراینی فرصت خندق کندن و پناه گرفتن پیدا کنند، حملات را آغاز می‌کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: «این نشانه بدی برای اوکراین و حامیان آن است. این حملات، احتمالا،در صورت مطمئن نبودن کرملین از امکان موفقیت آن تایید نمی‌شد. به بیان دیگر، روسیه پیروزی‌های بیشتری را در میدان پیش روی خود می‌بیند».

راهبرد روسیه انجام دادن حملاتی چندجانبه به منظور تحلیل بردن نظامیان نیروهای مسلح اوکراین است. اهداف فعلی روسیه رسیدن به «پوکروفسک» در دونتسک به منظور تامین امنیت شبکه‌های مهم مواصلاتی جاده‌ای و ریلی و حمله به نیروهای اوکراینی در نزدیکی «کراماتورسک» و «اسلاویانسک» است.

همچنین احتمال دارد که ارتش روسیه تلاش کند در منطقه «زاپوریژیا» به منظور خنثی کردن اثرات ضد حملات نیروهای مسلح اوکراین در «اوخوف» پیش‌روی کند و در شمال نیز به «کوپیانسک» نزدیک‌تر شود.

در بخش دیگری از این مطلب اشاره شد که اوکراین، افزون بر تزریق فوری کمک‌های غرب و ساخت استحکامات، نیازمند تقویت سربازگیری برای ارتش است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • عمیر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مارو نخندون روسوفیل خخخخ
  • عمیر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    دوباره بهار داره شروع میشه و مطمعن ایم فصل برای اشغالگرای تروریست روسی خوب نیست چون ضد حملات شیربچه های اوکراینی قراره شروع بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس