«خواب پنبه‌دانه» تحلیلگر اسرائیلی: ایران به ۶ کشور تجزیه شود

یک تحلیلگر اسرائیلی در مقاله‌ای در نشریه جروزالم‌پست خواستار تحریک اختلاف‌های قومیتی در ایران و تجزیه آن به ۵ تا ۶ کشور شده است.

به گزارش مشرق،«مردخای کیدار»، تحلیلگر اسرائیلی و افسر سابق اطلاعات نظامی ارتش این رژیم در این مقاله خواستار تحریک اختلاف‌های قومیتی و تجزیه ایران به ۵ تا ۶ کشور شده است.

در حالی که برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در چند دهه گذشته برای تجزیه‌طلبی در ایران همواره با شکست مواجه شده نگارنده در یادداشت خود تجزیه را بهترین راهکار برای از بین بردن برنامه هسته‌ای ایران دانسته است.

کیدار می‌نویسد: «پرسش اینجاست که مردم ایران چگونه به بهرترین نحو می‌توانند برنامه هسته‌ای این کشور را سرنگون کنند؟ پاسخ در براندازی از طریق اقلیت‌های قومی نهفته است.»

تحلیلگر جروزالم‌پست مدعی شده چنانچه اقوام گوناگون در ایران برای سرنگونی حکومت ایران متحد شوند جمهوری اسلامی ایران ساقط شده و «برنامه هسته‌ای ایران به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.»

او نوشته است: «چنانچه جامعه بین‌المللی اهمیتی برای متوقف کردن سریع برنامه هسته‌ای ایران قائل است بایستی تمامی اقدامات لازم را برای تقویت اقلیت‌های قومی ایران که خواستار جدایی از رژیم و ایجاد کشورهای قومی در ایران هستند انجام دهد.»

کیدار مدعی شده در صورت وقوع این اتفاق، تهدید حزب‌الله، حماس و گروه‌های حامی ایران در عراق و سوریه و یمن به سرعت از بین خواهد رفت و احتمال آنکه اسرائیل و خاورمیانه در صلح و امنیت زندگی کنند افزایش خواهد یافت.

تحلیلگر اسرائیلی مدعی شده بعد از فروپاشی ایران یکپارچه و شکل‌گیری ۵ تا ۶ کشور بر مبنای گرایش‌های قومیتی، دنیا به مکانی امن‌تر و بهتر تبدیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    13 76
    جنگ نباشه خیلی خوبه
    • Farhad US ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      25 3
      از نو فارسی نوشتن تو کاملا مشخص است که یک عدد راس صهیونیست هستی
    • Farhad US ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      19 3
      از نوع فارسی نوشتن مشخص است که یک راس صهیونیست هستی
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      14 4
      نیازی به تجزیه نیست. قجر یا شازده را سر کار بذارید تا آخرین فشنگ را تقدیمتان میکنند.
    • US ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      31 1
      بحث جنگ نیست متاسفانه یک سری خبرگزاری های زرد و در پیتی همیشه از دامن زدن به اختلافات قومی لذت بردند و می برند! به جای تقویت دنبال ترک و فارس و عرب و عجم هستند که متاسفانه با این ها باید برخورد قانونی صورت بگیرد، این هم سو استفاده از این تقسیم بندی ها! ایران با اقوام مختلف و گویش های متفاوتش جانی بر جان ایران است و با همه فرهنگ و قومیت و زبان‌های متفاوتش زیباست
    • ناشناس IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      11 2
      خجالت بکش ارزوی نابودی وطتنت رو داری؟ وطن مادر است مگه نمیدونی ؟
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      30 2
      آره مثل هلو بپره تو گلوت! فقط مواظب باش گنده تر از دهنت نباشه که خفت بکنه مثل اربابهات که خفه شدند از بنی صدر و خواهر مسعود تا صدام و هاشمی و خاتمی باغی و موسوی تا یانکی ها و عنگلستانی ها تا رژیم حرامزاده🤫👎
    • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      14 1
      جالبه تو، هم فهمیدی جنگ نباشه، ولی افرادی که ایمان دارند کشورشان ناموسشان است، و برای یک وجب آن در برابر متجاوز دفاع می کنند و می جنگند و جان می دهند.
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      20 2
      چرا به بعضی ها میگن گورخر ماهواره؟ چون طرف تا توی گور همچنان خر باقی میمونه!! حالا یا خر BBC یا خر آمریکا یا خر عنترآشغال.
    • DE ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      12 3
      چند صباحی بعد از فروپاشی شوروی و ضعف روسیه شاید میشد چند کشور مثل یوگسلاوی و چکسلواکی را تجزیه کرد ولی امروز این رویا به کابوس برای صهیونیست جهانی تبدیل شده نمونه اش اوکراین گل سر سبد کشورهای ناتو بود که اینبار تجزیه شد ولی به ضرر غرب و اسراییل و ادامه خواهد داشت. غرب یک آشوب بی سابقه را تجربه می‌کند وهمین نقطه ی شروعی برای یک پایان دوران سلطه ی غرب بر شرق است. لیبرالیسم هیچ چیز مثبتی برای ارائه به بشریت ندارد ولی مشرق زمین خیلی.
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      10 2
      سعی کن گورت بزرگ باشد تا برای تن نجست با تمام آرزوهایش جا داشته باشد!!!!!
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      1 14
      خخخخخخخخخخخخخخ از یه نظر خوبه دیگه تهرون کرج تبریز شیراز اصفهون مشهد گاز برق اب نان بنزززززززین مفت ندارند
    • RO ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      11 0
      ایران متعلق به تمام قومیت های مختلف و دلیر ایرانی است ،،رژیم کودک کش خودش در آستانه فروپاشی و حذف کامل از نقشه جهانی قرار دارد واین خزعبلات اخرین تنفس های حیاتی اوست در ایران باقدمت هفت الی ده هزار سال تمدن ،،سپهبد سورنای اشکانی تا ندر قلی افشار تا سپهبد صیاد و سپهبد سلیمانی ودیگر جنگجویان دلیر وفادار به مام میهن زیاد داریم سعی نکنید شیران قومیت ها ی مختلف ایران زمین رابیدار کنید که دودمانتان را به باد خواهند داد سگ ها و کفتارهای صهیون کثیف .
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      14 0
      امان از دهن باز بدون تفکر . برو مطالعه کن درکل تاریخ کشورهایی که تجزیه شدن روزخوش داشته و دارند؟تازه بعداز تجزیه اول جنگ وجدال ها وخون ریزیهاست ..... .
    • RO ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      1 0
      جناب اقای مردخای کیدار ایران انقلاب کرد و کاری به هیچکس نداشت اما از روز اول بعضی دشمنی بر علیه ایران را آغاز کردند اگر تاریخ ایران را میخواندید میدید شاید در برهه ای از این تاریخ کمی ضعیف شده باشند اما دوست و دشمن خودرا فراموش نمیکنند در تاریخ اخیر صدام حسین و حزب بعث فکر کرد ایران ضعیف شده و حمله کرد دقیقا دیدید که چطور محاسبه شان اشتباه بود و اخر وعاقبت حزب بعث و صدام چگونه رقم خورد مردم سوریه و خانواده اسد در کنار ایران بودند دیدید که ایران سوریه را فراموش نکرد واز دهن داعش بیرون کشید و داعش را تارو مار کرد انگلیس در دو قرن اخیر اشتباه کرد دارید عملا تاوان انگلیس ها را بدست نیروهای وفادار به ایران میبینید امریکا هم اشتباه محاسباتی کرد دارید تاوان اشتباه بزرگترین اقتصاد و ابر قدرت جهان که زمانی وقتی اعلام میکردند ناو ان برای فلان منظور میخواهد راه بیفتد در کشور فلان چه اتفاقاتی رقم میخورد و رژیمش عوض میشد اما امریکا حال در باتلاق دشمنی با ایران در خاورمیانه گیر افتاده و نمیداند چه باید بکند و هیمنه امریکا برای همیشه شکسته شد البته خودتان دقیق میدانید که ایران دنبال قاتلان سپهبد سلیمانی را ول نکرده است و انها از ترس سایه خود را در چند لایه امنیتی زندگی نکبت بار خودرا میگذرانند اقای بلند اجویت نخست وزیر مرحوم ترکیه که یک ضد ایرانی تمام عیار بود اما تاریخ ایران را خوانده بود گفت مطمئن باشید ایرانیان نه فراموش میکنند نه میبخشند حال سرنوشت یکی یکی سران کشورهایی که با دم شیر ایران بازی کردند را در آینده ببینید و فعلا برای لرز رژیم کودک کش صهیونیستی خود چاره اندیشی کنید فکر نکنید اگر فقط در این منطقه حذف شوید کار ایرانیان با شما تمام خواهد شد مطمئن باشید ادامه خصومت با ایران در هر کجای این کره خاکی باشید مجارات سخت خواهید شد این یک حقیقت محض تاریخ است سرنوشت اتن و اسپارت در زمان خشایار شاه را بخوانید تاریخ توپوز خان افشار را بخوانید تاریخ امروز ایران را مرور کنید در امان نخواهید بود ایران ده هزار سال کشور قومیت های مختلف و سربلند است فراموش نمیکند.
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      1 0
      یکپارچگی ایران ریشه در اراده وتعقل ورزی واستقلال اقوام ایرانی دارد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    12 0
    به سادگی از کنار این تحلیل ها نگذرید با مشارکت دادن به سایر قوم ها و سلایق ها و اقلیتها در امور کشورها و استان ها حتی اگر اختلاف سلیقه داشته باشن . نقشه شوم اجانب را نقش بر آب کنید
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      1 0
      تمام مسئولین ما یا مشهدی و خراسانی یا آذری یا کرمانی یا خوزستانی یا همدانی یا گیلانی یا اصفهانی یا شیرازی یا هرمزگانی و یا غیره هستند . هر جا را نگاه می کنی مسئولین ما از سایر استانها هستند. یکجوری میگویی مشارکت اقوام که انگار آمریکاست که فقط حزب دموکرات و جمهوری خواه حاکم باشند. هیچ کجای جهان اینقدر مشارکت اقوام مختلف مثل ایران اسلامی در حکومت عادی نیست !! یک بررسی کن بعد نظر بده!!!!!!!ضمنا مبنای اسلامیت نظام دیگر اختلاف سلیقه ندارد فقط ممکن است کسی منافق باشد که جایش دیگر در ایران اسلامی نیست!!!!!!
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      درسته، پس آن صدایی که گفت ما نمی گذاریم آب به فارسها برسد را ردیابی کنید.
  • محمود IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    24 2
    این آرزو روبگور خواهید برد شما مردم ایران رونشناختید
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 1
      خیلی جالبه بنظرم اگه اونا هیچ کاری نکنن بی کفایتهای داخلی با این عملکردهاشون زودتر آرزوهای اونا رو عملی میکنن.اون سیستان-اون کردستان-اون خوزستان-تهران و کرج هم که خودش داعیه مستقل بودنو داره.قم و مشهد هم که خیلی وقته بقیه رو استان حساب نمیکنن
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    8 15
    با عملکرد مسئولان خودبخود داریم به قهقرا میریم نمیخواد این جهودیها برا ما نسخه بنویسن
  • مملی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    19 2
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .
  • منوچهری اصل IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    20 1
    پاینده و جاویدان باد ایران مرگ بر صهیونیستها و دست نشانده های آنها
    • سیدمحمدمهدی IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      2 0
      با دو تا شعار که پر از شعور و آگاهی هست جواب دندان شکن به هر چی بد خواه ملت ایران اسلامی است دادید به خدا اینها اینقدر سطح درکشون پایین هست که هیچ . یه اردو کشوری شرکت نکردند ببینند چگونه کودکان میهن اسلامی ایران در کنار هم با گویش های متفاوت و زبان های متفاوت ولی هم دل و هم زبان می شوند به عشق پرچم سه رنگ با شعار الله اکبر و آرمان الله .
  • منوچهری اصل IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    15 2
    پاینده و جاویدان باد ایران مرگ بر صهیونیستها و دست نشانده های آنها
  • GB ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 1
    باید در نظر داشت اگر روشی سالم در امور کشور وقانون مند با توجه به عدالت اجتماعی از هرم قدرت گرفته تا پایین هرم واز همه مهم تر کنترل تورم وثبات اقتصادی اینها مسایلی هستند که ایران رو یک پارچه نگه میداره والا با انشالله وماشالله که درست نمیشه
  • بهنام IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    18 2
    ایشون به قبر پدر سگیونیست عوضیش خندیده زنده باد هیتلر .یک یهودی هم در دنیا زیاده
  • ناشناس IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    13 0
    بایدمسولان کشورها به همه ی استانها توجه کنند ویکسان امکانات بدن ماهمه ایرانی هستیم
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 2
    مناخیم ارواح عمه ات
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 2
    حرام زاده به تمام کلمه مردم هوشیار باشیم وگرنه آرزوی اونها به تحقق و جنگ داخلی قطعی هست . پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد .
  • US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    12 1
    چو ایران نباشد تن من مباد، ایرانی ثابت‌ کرده چه ترک ،چه لر، چه بلوچ چه شمالی چه خراسانی و...موقع تهدید ایران یکی هستند، کدام شهر و استان صاحب شهید بخاطر دفاع از خاک پاک ایران مقابل صدام ملعون نیست؟! پس این اراجیف برای دلخوش کردن پان ها چه عربی چه فارس چه ترک چه کرد، هست که نخواهند دید
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    16 0
    به خواست خدا تجزیه بدن شما صهیون های کودک کش به زودی توسط مار و مور محقق خواهد شد .
  • US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    12 0
    موش کثیف
  • رضا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    12 2
    ایران اصالت ذاره و اقلیت های قومی جزئی از ایران هستند اگر کسی به فکر تجزیه باشه خودش رو طعمه گرگهای وحشی خواهد کرد
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    14 1
    صدام هم همین خیال را داشت ولی لاشه اش خوراک سگها و شغالهای بیابان شد.
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    10 2
    مثل شوروی و درگیری ارمنستان و آذربایجان که تمومی هم نداره؟ این حروم لقمه منظورش از دنیا کشور منحوس خودشه. وگرنه مشخصه بعد تجزیه شاهد جنگ های نژادی مشابه آذربایجان و ارمنستان خواهیم بود.
  • DE ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    10 1
    این پشکل بیخود کرده! این احمق ها حرف مفت زیاد میزنن. هرکس با ایران درافتاد ورافتاد!
  • US ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    8 4
    آرى اى احمق تهى مغز جنايت پيشه صهيونيست: شتر در خواب بيند پنبه دانه :: گهى لپ لپ خورد گهةدانه دانه. اى احمق بيچاره فرد فرد ايرانيها از هر قوم و زبان و فرهنگ و آداب و رسوم و زبان و باورهاى دينى هزاران سال است كه به ايرانى بودن خود افتخار و مباهات ميكنند و حتى مردمان آن هفده شهرى كه در اثر بى لياقتى شاهان ايران از دامن پاك مادر خود ايران جدا شده اند و مردم مسلمان بحرين كه با حماقت و خيانت محمد رضا شاه ملعون از دامن ايران عزيز جدا شده اند همگى خود را ايرانى ميدانند و آرزو دارند كه انشاالله هر چهزودتربدامن مادر خود ايران برگردند. حالا احمدى مثل تو بر همين خواب و خيال باش و اين آرزو را انشاالله بگور ببر.
  • US ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    12 1
    آرى اى احمق تهى مغز جنايت پيشه صهيونيست: شتر در خواب بيند پنبه دانه :: گهى لپ لپ خورد گهةدانه دانه.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 0
    احمق ببیشعور این آرزو رو به گور می بری مواظب تونبون خودت باش که باد نبره.
  • رضا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 1
    نخیر آقا ! تا این جماعت ح زه شرّ بزرگی برامون درست نکنند دست بردار نیستند ! اما بدبختی اونجاست که مسؤلین نظام در خواب خوش به سر میبرند و نمی بینند مردم بیچاره شون در حال جون کندن اند ! بابا ! شما را به ناموس تون بدادمون برسید !
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    8 4
    ما آرزو داریم اسرائیل نابود بشه اونا هم آرزو دارن ایرن تیکه پاره بشه
  • Puyamotlaq IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 1
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب. صهیونیست و لاابالی گری را جایی جز زباله دانی ها نمی یابید اگر هم شیطان رجیم خداوند متعال فرصت داده ولی آخر الامر در جهنم جای خواهد گرفت. نتیجه جنایات جنگی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و نوزادان فلسطینی در نوار غزه مقتدر و عزیز کرده هم ، همان عاقبت فرعون و فرعونیت در قعر رودخانه نیل است که جالب این است که هر دو از یک قماش هستید آن به دستور خدا بود و این به معجزه خدا در هدایت ملت های آزاده جهان بالاخص مسلمانان دلسوز و خدا شناس و ولایت فقیه اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه. حال اگر تمدن ایرانی اسلامی که قدرت حیاتی تمدن بشری الهی را یدک می کشد می خواهید ببینید بسم الله.
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    مردخای همون مرده خور خبیث است
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 4
    الهام الیف که در حال انجام وظیفه به اربابان یهودی خود است و پان ترکیسم را در ایران رواج می دهد
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    اسرائیل و آمریکا و صهیونیسم نباشه خیلی خوبه.
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    چقدر سطحی نگراست این مقاله نویس احمق ،حماس وحزب الله وعراق ویمن خدا دارند .اگر برساقط شدن اسرائیل طبق پیشگویی های مذهبی باشد اسرائیل پایان خواهد یافت ونامی از او باقی نخواهد ماند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 1
    ایران یکپارچه و مقتدر به لطف خداوند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    با اتحاد و مشارکت همه اقوام بینی اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    ایران بینی اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • علی محمد IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    در سایه رهبری حکیمانه انقلاب اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    ایران بینی همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    ایران یکپارچه
  • امیر محمد پسر علی محمد IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    ایران یکپارچه و مقتدر به لطف خداوند و در سایه رهبری حکیمانه انقلاب و با اتحاد و مشارکت همه اقوام بینی اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • امیر محمد پسر علی محمد IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    ایران یکپارچه و مقتدر به لطف خداوند و در سایه رهبری حکیمانه انقلاب و با اتحاد و مشارکت همه اقوام بینی اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • امیر محمد پسر علی محمد IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    ایران یکپارچه و مقتدر به لطف خداوند و در سایه رهبری حکیمانه انقلاب و با اتحاد و مشارکت همه اقوام بینی اسرائیل و همه بدخواهان را به خاک مذلت خواهد کشاند
  • عاشق ایران IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 0
    فعلا که اسراییل قرار از بیخ نباشه و مثل خر تو گل دربرابر حماس گیر افتاده
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    اسرائیل دچار جنگ فرسایشی شده و به مدت زمان طولانی درگیر خواهد بود و به شدت ضعیف شده و نابود میشه
  • امیر IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    با ارزوی دومش کاملا موافقم که جهانی امن تر ایجاد خواهد شد ولی بیچاره خبر نداره ابن فقط با حذف و نابودی این جرثومه یعنی اسرائیل محقق خواهد شد
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 4
    دیگی که برای ملت نجوشه سر سگ بجوشه.این گفت 6 تا ما هم میگیم 10تا چه فرقی برای ما داره ایران 10تکه و یه تکه .فعلا که همش برای اقازاده ها و پدر های گلشونه.وکلا اش رو باجاش دارن میفروشن و پولشو میبرن خارج.
  • CA ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 1
    با اینکه از نظام دل خوشی ندارم ولی تو که اون گوشه نشستی خفه شو. تو خودت بحران ملیتی داری چی داری میگی؟
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 7
    بهترین راه حل درمقابل فتنه گران خارحی اداره کشور بصورت ایالتی برای هر قومیت ومللیت با آزادی در چهاچوب قوانین اسلامی وکشور متحده هست
  • فردین FR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    بگو ای سگهونیست کودک کش تو فعلا از شمال و جنوب و هوا و دریا زیر آتش دستان قدرتمند ایران یعنی محور مقاومت هستی. برو ببین بابات از کدوم گورستانی اومده برگرد برو همونجا. اینجا جایی فاقد امنیت برای سگهونیست های تروریست نجس است.
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    اسرائیل جزئی از ایران است
  • حسن IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    اونی که باید از بین بره رزیم آپارتاید کودک کش صهیونیستی است
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    غلط زیادی! صهیون جواب:خیبر، خیبر یا صهیون!
  • عبدالحمید IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    معلومه پُر زده
  • راسخون IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 7
    پنج کشور هم خوبه لااقل بعضی از این کشور های جدید ممکن است منافع اقتصادی خوبی برای مردمشان ایجاد کنند و آنها از رفاه بالایی برخوردار باشند بهتر است رفراندوم برگزار شود تا عدالت برقرار شود.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 4
    دقیقا مدیران ایران و مملکت ما با این کار هایشان دارند ایران را تجزیه میکنند .نیازی به امریکا و اسرائیل نیست
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    از بین بردن سرطان امروز جهان عزرائیل و نتانیابو راه حل مناسب تر و کم خرج تریه برای امن کردن جهان.
  • علام IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 6
    به نظرم بعضی حرفهاش درسته
  • بهرام IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    5 0
    عوامل موساد در فضای مجازی هستن وخیلی وقت هست تفرقه افکنی میکنند. شما مثل لاک پشت سرتون را انداختین تولاک نمی دونید
  • اسلامی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    خفه شو آشغال صهیونیستی تو که هیچی کنده تر از توهم نمی تونه ایران را تجزیه بکنه
  • اسلامی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    خفه شو آشغال صهیونیستی تو که هیچی کنده تر از توهم نمی تونه ایران را تجزیه بکنه
  • علی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    نژاد پرست های کثیف به دلیل همین فتنه گری ها ما و همه آزادگان برای ارامش انسان ها خواستار محو کانون فتنه هستیم.
  • CN ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    بهمین دلیل رژیم صهیونسیتی باید از روی زمین محو شود.
  • شاهرخ IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    من بارها تاکید کردم اسراییل در جنگ غزه باید با ویلچر بیرون بیاد وگرنه با قیمت دلار ۶۰تومانی و هنرنمایی برخی مدیران و اوباش گوش به فرمان مشکلات بیشتر از پاییز ۱۴۰۱ خواهیم داشت
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    اگر اسرائیل محو بشه دنیا جای امن تر و بهتری خواهد بود. میگی نه امتحان کن ..
  • بنده خدا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    8 1
    با این گرانی و بی برنامگی و خشم اقوام ایرانی از راند وفساد و فاصله طبقانی ایران خود به خود بدون گفته اسرییل کوچک و تجریه می شود اگر فکری نگنند و دزدها را ساقط نکنند
  • گرگانی ریکا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    7 0
    این شتر از همه جا رونده یکی از خواب بلندش کنه، مال این غلطا نیستید، ایران همیشه یکدست و یکصدا بوده، دیگه گذشت دوران بذل و بخشش و شوهر دادن شهرهای ایران! خخ جهودای ناچیز
  • ایرانی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 6
    دیر وزود داره ولی سوخت وسوز نداره.حتما" یک زمانی این اتفاق خواهد افتاد.
    • DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      حرف مفت کیلویی چند؟
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      بهمین خیال باش سگیونیست
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      معلومه هنوز جای حماس درد می‌کنه :-)
  • مهدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    شنیدم یهودی ها از قزوین خوششون اومده .
  • سعید IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 0
    یک لحظه تصور کن بخوای بری شیراز یا شمال یا مشهد و بعد بگن باید بری یه کشور دیگه! ناراضی هستیم، گرونی پدرمون درآورده، اما حرف سگی مثل تو را گوش نمیکنیم، شمایید که باید به زباله دان تاریخ بروید و حتما میروید!
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    4 0
    چه قدر شبیه صادقه زشت کلامه
  • مجید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    6 2
    پاسداری از زبان فارسی زبان ملی ایرانیان ، وظیفه ای ملی در حفظ یکپارچگی سرزمینی ایران مان.
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    9 0
    این آرزو را به گور خواهید برد
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    اسرائیل باید از صحنه گیتی محو شود .(امام خمینی).این گوساله پرست حمار با هم کیشانش شر مطلق هستن و باید از بین بروند.اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بین برود
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    3 0
    علط کردی بی هویت اشغال زمانی کخ تمدنی وجود نداشت ایران بزرگ و متمدن مهد قانون و حکومت و یکپارچگی بود . قرار نیست همه کشور های دنیا فقط دارای یک قوم و یک زبان باشند . حتی کشور سوئیس به اون کوچکی و مهد ارامش و.... دارای سه قوم جداگانه هستند بطوری که با اتحاد اون سه قوم کشور سوییس ایجاد شده . شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    همین الان عوامل موساد دارن تو بورس مردم رو بر علیه نظام میکنن . ریزش های بورس غیر عادی هست و بعیده کار نظام باشه
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    بورس به تنهایی 30 میلیون ایرانی رو از نظام متنفر کرد
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    والله مستحق جواب مدودف هستش. با جفتک هائیکه زلنسکی برای رسیدن ب صلح ب روسیه میزنه، مدودف هم گفته شرط صلح با اوکراین تسلیم و الحاق کلیه اوکراین ب روسیه است. پس از تشکیل کنگره، اوکراین ملزم ب پرداخت کلیه خسارات روسیه شده... ب این جناب هم باید جواب داده بشه خطرات ناشی از استفاده از سلاح هسته ای زمانی ازبین می‌رود که اثری از اسراییل باقی نماند. سران اسرائیل محاکمه شده و مجازات شوند. الحق هیتلر تشخیص خوبی داشت.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 0
    من اصفهانیم . با برادران ترک عرب زبانها کردها و سیستان و بلوچستانیها بودم یکی از یکی دیگه بهتر و با اخلاق تر . این ارزو را به گور می برید که بتونید بین اقوام ایرانی نراع و جنگ راه بیندازید . ما ایرانی هستیم و بین ما هیچ فرقی نیست .
  • حمید رضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    ما نیاز به دشمن نداریم مسولین با همین فرمون برن جلو چیزی از ایران نمیمونه
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    با دو تا شعار که پر از شعور و آگاهی هست جواب دندان شکن به هر چی بد خواه ملت ایران اسلامی است دادید به خدا اینها اینقدر سطح درکشون پایین هست که هیچ .
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    جالب اینکه رویای شتری که در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه - به نظر فقط مختص به ایران نیست. امپراتوری بانکی خاندان روتشیلد- پدر خوانده تل آویو - اکنون مدتهاست کشور روسیه را نیز در منوی تجزیه قرار داده است تا بلکه کمپانی های بزرگ غربی بتوانند به منابع طبیعی سرشار روسیه دسترسی رایگان پیدا کنند
  • هادی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    چرا خواب؟ یه سر به بازی‌های تیم تراختور بندازید. می‌بینید اوضاع از چه قراره. انفعال مسئولین پانترک تو آذربایجان باید زنگ خطر باشه واسه جمهوری اسلامی.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    این جهودای متوهم خودشونو جامعه بین الملل میدونن! در حالیکه همه از ریخت و قیافه اینا هم متنفرن
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    __ بسمه تعالی __ شتر در خواب بیند پنبه دانه _گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه _برایش صاحبش خواند ترانه __بخواب راحت کنون در این کرانه __ولی فردا ترا با خود به بانه __برم بار بار سنگینی نه خانه _ پس اینک قدر این وقت خودت دان _که فردا نعره خواهی زا به هر آن __فقط یک چیز کم دارد و آن هم این است که دو انگشتش را از دو دستان باز نکرده ، یا دو دستش را مشت نکرده و بالای سر نبرده تا عمل کودکانه اش را نشان دهد .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    لطفاََ « نعره خواهی زد » را که سهواَََ نعره خواهی زا ، نوشته ام اصلاح بفرمائید . متشکرم
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    جدی میفرمایید
  • دلاوری IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    والا با این وضع بازار و این که هر کی هر طور دلش میخواد قیمت گذاری میکنه و همچنین عدم نظارت درست بر قیمتها،و مزید بر علت شدن افزایش قیمتها توسط دولت،احتمال اینکه اونا درست فکر کرده باشن و فکرشون عملی بشه زیاده،ما مردم عادی هم بازیچه دست همگان شدیم،به نظرتون آسفالت کردن خیابونا و ساخت ماهواره و موشک و پهپاد ،نون میشه برا مردم؟جیب مردم که خالی باشه دیگه این چیزا اهمیتی براشون نداره
  • US ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    ساختن بمب اتم یعنی ناامیدی این حیوانات ببینید افکار عمومی ایران موافق هست یانه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس