کد خبر 1585130
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
اوسمار: به دنبال جهشی بلند در ۱۰ بازی آخر فصل هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش مقابل پیکان به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه برگزار خواهد شد و سرخ‌پوشان پایتخت آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را برابر پیکان انجام می‌دهند. پرسپولیسی‌ها از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی، میزبان شاگردان رضا عنایتی هستند.

پرسپولیسی‌ها در حالی دیدار گذشته خود را با تساوی بدون گل مقابل استقلال در شهرآورد به اتمام رساندند که با ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

بر این اساس، اوسمار ویه‌را سرمربی برزیل تیم پرسپولیس امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه بازی خیلی مهمی در پیش داریم، خاطر نشان کرد: در واقع وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در ۱۰ بازی آخر، ما صعود خوبی در لیگ برتر داشتیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا امسال نیز صعود خیلی خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم. پیکان ۲ پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره را به خدمت گرفته است. پیکان در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: پیکان برخی مواقع سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز لازم را کسب کنیم. این بازی، پنجمین دیدار فشرده ماست و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا نتیجه مطلوب بگیریم.

اوسمار در خصوص اینکه هواداران از بازی شهرآورد پایتخت رضایت نداشتند، خاطرنشان کرد: دیدن بازی بدون گل برای هیچ تماشاگری خوب نبوده، بلکه ناراحت کننده است. در این بازی ما شاهد برخی اتفاقات از جمله اتلاف وقت برای تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و بازدیدهای VAR بودیم که بیشتر باعث شهرآورد کسل‌کننده‌ای از دو تیم بودیم که ما نیز مانند هواداران از نتیجه این بازی راضی نبودیم. ما برای این بازی برنامه زیادی داشتیم که بنا داشتیم نتیجه لازم را بگیریم. در این بازی به دنبال آن بودیم تا از شانس خودمان استفاده کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم که البته نشد. درسی که از این بازی گرفتیم این است که از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید استفاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و به فکر موقعیت قبل و بعدمان نباشیم.

اوسمار در خصوص اینکه شنیده می‌شود برای دربی با یحیی گل‌محمدی مشورت گرفته است؟ گفت: یک شام دوستانه بین دو نفر که یکدیگر را دوست دارند، بود. خارج از محیط کاری می‌خواستیم هم را ببینیم و درباره گذشته صحبت کنیم و فقط یک دورهمی دوستانه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس