بهزاد داداش زاده

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعاً پیکان می‌تواند یکی از خطرناک‌ترین حریفان ما در مسیر باقیمانده تا پایان این فصل باشد.

سرویس ورزش مشرق - بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که یک تیم خوب مثل استقلال تا این اندازه تدافعی فوتبال بازی می‌کند. این روش دیگر در فوتبال امروز دنیا منسوخ شده که یک تیم عقب بایستد و فقط زیر توپ بزند. کاری که استقلال در دربی انجام داد کشتن روح فوتبال بود.

وی افزود: البته به تیم پرسپولیس هم باید ایراد گرفت که چرا نتوانست خطوط به هم فشرده استقلال را باز کند. سرمربی پرسپولیس باید با به کارگیری پاس‌های در عرض و تله‌گذاری برای هافبک‌های تیم استقلال آنها را جلو می‌کشید و از فضای ایجاد شده بین خط هافبک و دفاع نهایت استفاده را می‌برد اما هرگز از این شرایط استفاده نشد.

مساوی دربی برای پرسپولیس باخت بود/ اوسمار عملاً تسلیم خواست نکونام شد!

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس ادامه داد: ما حتی از توپ‌های بلند هم درست استفاده نکردیم. وقتی تیم اینگونه در ۱۸ قدم خودش می‌ایستد و زیر توپ می‌زند باید از زمین و زمان روی دروازه توپ ریخت تا لااقل از اشتباه مدافعان یا ریباند توپ‌های برگشتی استفاده برده و در نهایت به گل رسید. پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال یک تیم کاملاً تسلیم شده بود. ما نباید دستان‌مان را بالا می‌گرفتیم و مثل ترسوها به استقلال می‌گفتیم که هرچه شما می‌خواهید همان باید بشود.

داداش زاده تاکید کرد: سرمربی پرسپولیس عملاً خود و تیمش را جلوی استقلال تسلیم شده نشان داده و به گونه‌ای رفتار کرد که انگار ما هم به مساوی راضی هستیم در حالی که مساوی برای پرسپولیس باخت بود. ما در واقع در این دربی باختیم چون استقلال به خواسته‌اش رسید و فاصله‌اش با ما را حفظ کرد. وقتی چنین شرایطی به وجود می‌آید دیگر چه توقعی از سرمربی تیم می‌رود.

داداش زاده با اشاره به بازی پیکان تصریح کرد: من نگران بازی با پیکان هستم. این تیم دو هفته پیش سپاهان را شکست داد و نشان داد که شاگردان رضا عنایتی به شدت نسبت به تیم‌های قدرتمند حساس هستند. ممکن است پیکان امروز کار دست ما بدهد. با فوتبالی که پرسپولیس جلوی استقلال از خودش نشان داد به پیکان ثابت کرد وقتی به مشکل تاکتیکی برخورد کند راه چاره‌ای ندارد و کاری بلد نیست.

مساوی دربی برای پرسپولیس باخت بود/ اوسمار عملاً تسلیم خواست نکونام شد!

وی افزود: این شرایط نگران کننده به خاطر نبودن یک سرمربی کاربلد و کاردان است. آن زمان که ما می‌گفتیم این آقای اوسمار ویرا برای پرسپولیس کوچک است برای همین روزها بود. چرا ما الان باید نگران بازی با پیکان باشیم بلکه باید با خیال راحت درباره این مسابقه حرف بزنیم. البته هیچ حریفی از پیش باخته نیست ولی نباید به این شکل باشد که ما نگران بازی با پیکان باشیم.

داداش زاده در پایان تاکید کرد:ما از اینجا به بعد چاره‌ای جز کسب پیروزی و از بین بردن فاصله با تیم صدرنشین را نداریم. باید فقط برنده شویم و فاصله‌مان با استقلال را از بین ببریم. امروز اگر قرار باشد جلوی پیکان هم امتیاز از دست بدهیم فقط کار خودمان را سخت کرده‌ایم چون بازی‌های دشوار هنوز باقی مانده است. با این همه بازیکن خوبی که در تیم داریم نباید به این راحتی امتیازات را از دست بدهیم. صحبت‌های اوسمار فقط در حد توجیه است و این توجیه برای هوادار و پیشکسوت کافی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    دقیقا همینه. استقلال مساوی میخواست و به هدفش رسید. این عین برده
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 1
    تاکتیک موفق کیروشی
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 5
    وقتی کادر فنی و بازیکنان کیسه خوشحال بودند، تو خود بخوان حدیث مفصل....
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    6 0
    لنگیا هنوز دارن فشار میخورن خخخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 4
      از خنده زورکی ات معلومه
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 2
      درست صحبت کن
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    با مربی تیم مشکل داری، داری آسمان ریسمان میکنی!
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 2
    پرسپولیس تا ربع آخر بازی حمله کرد در دقایق آخر هم که فرصت جبران نیست حق داشت احتیاط بیشتری کند، این اقا فکر کرده استقلال شلغمه!!
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      2 0
      پیروزی فقط برنامش این بود که دفاع سه نفرش توپو بین هم پاسکاری کنن تا بعدها بتونن بگن مالکیت توپ ما بالا بوده و یه ستاره دیگه بچسبونن
  • US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    1 3
    آقای داداش زاده پرسپولیس باید چکار می کرد تا استقلالی ها از محوطه هیجده قدم خود بیرون بیان و مردانه بازی کنند پرسپولیسی ها آنقدر پاسکاری کردند که از نظر تعداد پاسکاری تیمی باید در گینس ثبت شود تا شاید استقلالی را از محوطه هیجده خودشان بیرون بکشانند اما بیرون نیامدن که نیامدن و حالمان از این فوتبال استقلال بهم خورد از نکونام دست پروده کیروش ترسو با دفاع اتوبوسی چه انتظاری به غیر از این فوتبال زشت دارید که ارباب او نتوانست در آسیا حتی یک قهرمانی برای تیم ملی ایران به ارمغان بیاورد
  • US ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 4
    از بازی حقیرانه و دفاعی استقلال همین بس که هنگام تماشای بازی پرسپولیس و استقلال یکی از بستگان که اهل فوتبال هم نبود گفت استقلال استقلال که میگن همینه بچه های پیرمرد و شکم گنده تیم شهرداری ما بهتر از این تیم بازی می کنند
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      4 0
      اتفاقا یکی از بستگان ما هم گفت پیروزی که میگن طوفان سرخ اسیاست همینه؟با اینهمه ستاره و بریز و بپاش و حمایت همه جانبه یه دونه شوت تو چهارچوب نداشت جلوی استقلال بدون مهره
  • سعیل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 0
    آخه این داداش زاده کجایی این فوتبال بوده به عنوان‌کارشناس ازش استفاده میکنید این اصلا معلوم نیس کدوم طرفیه هیچی حالیش نیس برید از مهدوی کیا بپرسید
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 1
    روسیه انگلیس و اسراییل روی طرح هنینگتون سر مایه گداری کردند یعنی تقسیم دنیا به حوزه های تمدنی از این منطر عراق و شمال افریقا و ... حزو حوزه تمدینی عربستان هستند پیمان ابراهیم هم برای همین بود ولی ایران حوزه تمدتی ایران نه تشیع میشه دیل تمدن اونطرف از تاحیکستان و ... تا افعانستان و اول با طهور داعش قرار بود این حوزه ها دینی باشه شیعه و سنی و ... اما حالا بر اساس ملی گرایی عرب و ایرانی و ترک اینها قرار است انجام بشه که مورد نطر روسیه هم فکر کنم همین باشه ...
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    حداقل فهم از فوتبال این است که بدانیم هر تیمی بنابر داشته هایش بازی می کند ۸۰ درصد بهترین مهاجمین سایه ، هافبک نفوذی ها ، بهترین طراح ها ، پاسورها و شوت زن و هافبک های تخریبی در خط جلوی پیروزی جمع شدن اورونوف ازبک را هم خریدن آل کثیر هم جلوی این ها بازی می کند تازه سلمانی را هم مصدوم دارند امیری هم تازه رسیده و بازی به امثال سینا اسدبیگی هم نمی رسد که تو هر تیمی بودن فیکس بازی می کردند در خط دفاع هم باوجود اینکه پورعلی گنجی و گولسیانی را ندارند کنعانی را هم نداشتند باز بازی به حنانوف نرسید که دیدین تو جام آسیایی چقدر درخشان بود تو هر پستی ، حداقل ۲ ستاره تعیین کننده دارند اسکواد پیروزی با اختلاف ، قوی ترین اسکواد لیگ است و استقلال نه تنها نصف داشته های پیروزی را هم ندارد که در خطوطی حتی ضعیف تر از تراکتور و گل گهر هم هست چه انتظاری از نکونام دارید ؟ و لابد انتظار دارید پیروزی اینجوری بازی نکند ؟ درباره الف فهم فوتبال حرف زدم ، کار نکونام و شاگردانش در این نبرد نابرابر مقابل تیم حکومت ، جدا شاهکار است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس