به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه ویدئویی درباره روابط آمریکا و نامزدهای ریاست جمهوری این کشور با اسرائیل منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت:

از اوباما تا ترامپ و از بوش تا کلینتون ، جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها عملاً در مورد همه چیز اختلاف نظر دارند بجز یک مورد که به نظر می رسد دو طرف در مورد آن توافق دارند: اسرائیل!

هر چهارسال یکبار ، در کمپین های انتخاباتی ، نامزدهای هر دو جناح حمایت خود از اسرائیل را اعلام می کنند.

سوالی که این ویدیو تلاش کرده با آن پاسخ دهد این است که اگر مساله مهم در رقابت های انتخاباتی، ایجاد تمایز با رقیب است پس چرا در مورد اسرائیل همه کمپین های انتخاباتی کم و بیش شبیه یکدیگرند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    25 1
    پس سقوط اسرائیل یعنی سقوط آمریکا و حکام عربی خائن
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      آدرس اشتباه نده اسرائیل مورد حمایت هر دو کشور روسیه و آمریکا است فقط هر کدام جناح خودشان را دارند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 1
    آمریکا اسرائیل را یکی از ایالت های خود در خاورمیانه می داند ایالتی که هم بر منابع استراتژیک کشورهای این منطقه اشراف دارد بر گذرگاهای مهم جهان در دریای سرخ و خلیج فارس و نیز بر مدیترانه اشراف دارد اسرائیل به نبابت از آمریکا سیاست های کاخ سفید را در منطقه اعمال می کند آمریکا حاضر است دو تا ایالتهای خود را از دست بدهد اما از اسرائیل نخواهد گذشت یعنی اسرائیل برای آمریکا بالاتر از خط قرمز است
  • علی IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    چرا همه روءسای جمهور آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کنند، این تئوری‌های ملت (خر) کنی نیست؛ دلیل آنست که جهود با ثروتش همه ارگانهای موءثر آمریکا را در اختیار دارد،ایضا اروپا را
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    با سلام " سیاست خارجی قدرت های بزرگ " در دوره کارشناسی رشته علوم سیاسی یک درس ۳ واحدی است که تحولات سیاسی در روابط بین الملل را از منظر " روندها " مورد مطالعه قرار می دهد. کلیپ فوق نیز با این شیوه به توصیف روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته است. این شیوه تحلیلی بخشی از ادبیات روائی غرب بویژه در رسانه و فضای سیاسی است. این شیوه در واقع بخش عمده ای از ترم آموزشی غربی است که تحولات را از منظر روندها و در یک نگاه سطحی پردازش می کند. این شیوه حق مطلب را ادا نمی کند و حقایق بسیاری را کتمان می کند. اجازه دهید اعتراف بایدن را به عنوان شاهد در اینجا مرور کنین. بایدن معتقد است که برای حفظ منافع آمریکا، اگر رژیم اسقاطیلی نبود بایستی یک چنین رژیمی را در این منطقه تاسیس می کردیم. بنابراین ، منافع امپریالیسم غربی و در پی یک دوره جنگ های گسترده در نیمه اول قرن بیستم آمریکا را در جایگاه اول قدرت جهانی نشاند و پس از آن ، آمریکا با الگوی یک قدرت استعماری در چهار گوشه جهان به بسط قدرت خود پرداخت و در غرب آسیا رژیم صهیونیستی یکی از دارائی های آمریکا بشمار می رفت. ریشه های الفت و مودت این دو جنبه اعتقادی، تاریخی، باطنی و معنوی دارد و در دنیای جدید با ظهور فرقه ماسونی و نگاه جهان وطنی ماسونیست ها تفکر گلوبالیست ها بر مدار روابط بین آمریکا و رژیم صهیونیستی حاکم می شود. قرآن کریم در اوایل سوره بقره بخوبی رفتار این عده را توصیف می کند. قرآن کریم ارشاد می کند و می گوید زمانیکه اینان به شما یعنی مؤمنان می رسند با شما اظهار دوستی می کند ولی اگر با شیاطین هم کیش خود معاشرت کنند از شدت قهر و غیض انگشتان خود را بر علیه شما گاز می گیرند. این روحیه و هم کیشی است که می تواند روابط این دو خبیث را توصیف کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس