صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان تایید شد

صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان سمنان پیش از این تایید شده بود و صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دامغان نیز به تایید شورای نگهبان رسید.

به گزارش مشرق، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت : صحت انتخابات در سه‌ حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی، و گرمسار و آرادان تایید شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی بیان کرد:صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دامغان نیز در دست بررسی است و طی روزهای آینده اعلام شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان سمنان ۴۷ و ۶ دهم درصد از شهروندان دارای شرایط رای دادن این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند.

بر اساس اعلام احمد ریواده رییس ستاد انتخابات استان سمنان، مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی ۴۷ و ۲ دهم درصد بود و در این دوره مشارکت مردم استان در انتخابات چهار دهم درصد افزایش داشت.

طبق گزارش‌ها ۲ نماینده مربوط به حوزه‌های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، و دامغان با رای مردم برای بار دوم به مجلس راه یافتند و در حوزه‌های انتخابیه شاهرود و میامی، و گرمسار و آرادان چهره های جدید با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس