‌

تیم استقلال در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در دیداری دوستانه به برتری پرگل دست پیدا کرد.آبی‌های تهران که روز گذشته در یک بازی جدی، پیکان را یک بر صفر شکست دادند امروز نیز در مصاف با تیم استقبال تهران به برد ۵ بر یک دست پیدا کردند.

نفرات اصلی استقلال که روز گذشته در بازی با پیکان حضور داشتند، امروز به ریکاوری و استراحت پرداختند و جواد نکونام در بازی امروز از نفراتی که کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا می‌کنند، استفاده کرد.گل‌های استقلال در این بازی را امیر علی صادقی (۲)، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و محمدحسین زواری، به ثمر رساندند.براساس نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی و با آرای مخاطبان و کارشناسان، جواد نکونام به عنوان بهترین مربی فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی شد. همچنین از صدرنشین فعلی لیگ برتر، سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی در تیم منتخب سال قرار گرفتند.به همین خاطر باشگاه استقلال با انتشار پیامی ضمن تبریک به سرمربی آبی‌ها، از زحمات او و شاگردانش تقدیر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    4 0
    الان لنگیا دارن چه فشاری میخورن خخخخخخخ
  • قصدک IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 1
    باید دید آخر فصل دست بهترین مربی سال گذشته به جام میرسه یا حسرت به دلی دوچرخه سواران ادامه داره؟!!!!! راستی کسی تا حالا اسم تیم استقبال رو شنیده بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس