‌

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک مربی بزرگ باید منیجر باشد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در خصوص اینکه در فوتبال ایران یک سرمربی باید تمامی موارد را در کنار مسائل فنی مدیریت کند، اظهار داشت: خیلی سخت است ولی چون این کار را دوست دارم آن را انجام می‌دهم. شاید در خیلی از نکات ریز دخالت کنم. اگر قرار باشد مربی بزرگی باشید، باید منیجر باشید.

نگاهم مانند آن چیزی است که در فوتبال انگلیس اتفاق می‌افتد

وی افزود: اتفاقی که در فوتبال انگلیس می‌افتد و نگاه من هم به فوتبال اینطور است. این کار خیلی سخت است. مخصوصا در فوتبال ایران که افراد حرفه‌ای در هر باشگاهی خیلی کم هستند ولی شیرینی دارد. وقتی شما کار بزرگی انجام بدهید، در باشگاه چارچوبی در زمینه فوتبال مشخص کنید، کارها را کنار هم قرار بدهید و پازل را قشنگ کنید، شیرینی کار بیشتر است.

در کارم سخت گیر هستم

سرمربی استقلال با اشاره به کسب عنوان بهترین مربی سال و همچنین زحمات اعضای کادرفنی تیم، عنوان کرد: این جایزه برای من نیست. برای کادر من است. خیلی زحمت می‌کشند. در کارم سخت گیری دارم. این جایزه برای مربیان، بازیکنان، کادرپزشکی، ماساژورها و تدارکات است. از طرف آن‌ها این جایزه را به هوادارن تقدیم کردم. امسال برایمان سال خوبی بود و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم موفق باشیم.

خاطره شیرین نکونام در سال ۱۴۰۲

وی درمورد اینکه خاطره شیرینش در سال ۱۴۰۲ چیست، گفت: آمدنم به استقلال بهترین اتفاق بود. هواداران در تمام بازی‌ها با سختی‌ها و شرایط عجیب‌ و غریبی که داشتیم، حمایت کردند و کنارمان بودند. دلگرمی آن‌هاست که مارا استوار نگه می‌دارد تا در ادمه راه به رقابت‌مان ادامه بدهیم.

بدترین اتفاق در سالی که گذشت

نکونام افزود: حسرتی نبوده، همه چیز خدا را شکر خوب بود. شاید روزی باید کاری انجام می‌دادم که انجام ندادم. حسرت بزرگی نیست اما اتفاق بد این بود که کوین یامگا را از دست دادیم و جایش کنار ما خالی است. مشکلات و حواشی طبیعی است‌. این چالش‌ها را در فوتبال ایران هرروز داریم.

جایزه بهترین مربی را به هواداران تقدیم می‌کنم

سرمربی استقلال تصریح کرد: از همه هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم. تمام کسانی که برای تیم و بچه‌ها زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. این جایزه را از طرف همه اعضای تیم به هواداران تقدیم می‌کنم. واقعا لیاقتش را دارند. امسال با تمام سختی‌هایی که داشتیم ما زا حمایت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    مربی بزرگ؟ تو در حد فندوق هم نیستی بابا این یارو خودش رو خیلی حدی گرفته د
  • امین IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 1
    خصوصا ایران که چالش هایی در فوتبالش داریم...خصوصا ایران که افراد حرفه ای در فوتبالش کم داریم.. این بخش از حرف هات رو قبول دارم چون اگر دو تامدیر خوب فوتبالی داشتیم جای توی همیشه معترض مغرور تو فوتبال نبود.اول رفتار صحیح یاد می گرفتی بعد بهت تیم می دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس