کد خبر 1589376
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگ‌ترین حسرت فوتبالی من، بازی فینال برابر جوبیلو ایواتا ژاپن بود که نتوانستیم بازی را ببریم و هیچ‌وقت یادم نمی‌رود.

به گزارش مشرق، محمدعلی یحیوی، در خصوص وضعیت امسال استقلال اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که جواد نکونام آمده استقلال شرایطش فرق کرده و روند خوبی دارد و در حال‌حاضر هم در صدر جدول لیگ قرار دارد. این نشان دهنده اتحاد تیمی است و امیددارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی در مورد نقل‌وانتقالات تیم استقلال گفت: متاسفانه در فصل نقل‌وانتقالات ضعف شدیدی داشتیم و این موضوع نشان می‌دهد مدیریت در این رابطه موفق عمل نکرده است.

یحیوی تاکید کرد: به نظر من جواد نکونام حق دارد که از دست مدیریت ناراحت باشد چون همه شاهد هستیم استقلال روی نیمکت آنچنان بازیکن خوبی در اختیار ندارد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه چه زمانی جدال مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات کاملا به ضرر استقلال است و به این بحث جدل‌ها فقط به اسم استقلال لطمه می‌زند. به نظر من باید بزرگان تیم بیایند و مدیرعامل و سرمربی را با هم آشتی بدهند. شک ندارم این دو نفر کنار هم باشند استقلال می‌تواند به راحتی قهرمان شود.

وی در مورد بزرگترین حسرت خود در فوتبال، گفت: بزرگ‌ترین حسرت من در بازی فینال برابر جوبیلو ایواتا ژاپن بود که نتوانستیم بازی را ببریم و هیچ‌وقت یادم نمی‌رود. اگر آن بازی را می‌بردیم الان سومین قهرمانی را به دست آورده بودیم.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند به قهرمانی فکر کند، تصریح کرد: اگر استقلال از حاشیه دور شود شک نکنید می‌تواند به قهرمانی برسد. خداراشکر استقلال با کمبود امکانات توانسته در صدر جدول باشد این نشان دهنده غیرت بازیکنان است و من خوشحالم که چنین بازیکنانی در تیم هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    همه منتظر فرهاد هستند... چی میگی تو
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    صد رحمت به کیروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس