کد خبر 1590747
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
وضعیت مجروحان حمله تروریستی پایدار است/ انتقال برخی مصدومان

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: از ۴۴ مجروح حمله تروریستی که به بیمارستان چابهار منتقل شده بودند، ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

به گزارش مشرق، سعید کریمی افزود: از ۱۵ مجروح باقیمانده در بیمارستان چابهار ،۱۳ نفر وضعیت مطلوبی داشتند و احتمالاً طی دو روز آینده مرخص می‌شوند و دو نفر دیگر هم به اقدامات پیشرفته‌تر درمانی نیاز دارند.

وی اظهار داشت: در شهرستان راسک هم از ۳۳ مجروحی که به بیمارستان ارجاع شدند، ۲۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۰ نفر دیگر هم نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری دارند.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: از آنجایی که برخی از مصدومان این حادثه، یزدی بودند به درخواست خود، به این شهر منتقل شدند و اقدامات پیشرفته درمانی برای آنها انجام شده است.

کریمی تصریح کرد: وضعیت تمامی مصدومان حادثه، پایدار است و از لحاظ متخصص جراحی، بیهوشی، کادر درمان، دارو و ملزومات پزشکی هیچ کمبودی نداریم.

وی از کارکنان بهداشت و درمان چابهار و راسک به جهت خدمت رسانی مطلوب به مصدومان و همچنین همکاری استان‌های معین شامل کرمان، یزد، زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 0
    ضمن آرزوی مغفرت و آمرزش جهت روح شهدای این عملیات تروریستی ، حقیر بر اساس تجربه در ارتباط با وضعیت و شرایط مقرها و پاسگاه های نیروی انتظامی لازم میداند مشاهدات تجربی خود را در ارتباط با امکانات اولیه مقرهای نیروی انتظامی به استحضار برساند : 1- عدم تخصیص بودجه کافی از طرف مرکز به پاسگاه ها ، بگونه ای که مثلاً در شهرهای جنوبی ، از مراکز صنعتی درخواست همیاری در تامین بودجه بدیهی ترین هزینه ها نظیر تعمیر کولر اسپیلت و تعمیر خودرو و یا موتور سیکلت گشت را می نمایند. 2- بنده اخیراً بدلیل یک مورد سرقت به کلانتری مرکز و آگاهی یکی از شهرهای مطرح شمال کشور مراجعه نمودم. وضعیت فضای ساختمانی و شرایط آگاهی بقدری اسفناک بود که واقعا در شان افسران جوان حاضر در محل نبود. 3- این دو تجربه را از آن جهت بیان نمودم که پاسگاه هایی که به این سبک و سیاق هستند براحتی می توان با یک ارپی جی هدف قرار داد. دریغ از تجهیزات پیشرفته فردی و گروهی . هنوز در مجموعه انتظامی ما که یک نهاد تخصصی است ، سربازان وظیفه حرف اول را می زنند. هنوز بروش 40 سال قبل سرباز با کلاش دم در پاسگاه . و نهایت تجهیزات شامل وانت و تیر بار دوشکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس