کد خبر 1592158
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
روسیه ۲۲ مقام دولتی انگلیس را تحریم کرد

وزارت امور خارجه روسیه از قرار گرفتن نام ۲۲ مقام دولتی انگلیس از جمله اعضای بخش فناوری اطلاعات و بازار خدمات حقوقی در لیست تحریم‌های مسکو خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری تاس، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: دولت انگلیس همچنان به سیاست ضد روسی خود ادامه می‌دهد. لندن هدف خود را تحمیل یک شکست استراتژیک به روسیه در میدان جنگ اعلام کرده و فعالانه کمپین‌های مختلف تبلیغاتی و خرابکارانه علیه مسکو به راه انداخته است.

در این بیانیه اعلام شد: در پاسخ به این اقدامات خصمانه انگلیس علیه روسیه از جمله قرار دادن خدمات سایبری در اختیار کی‌یف و جمع‌آوری داده‌های مربوط به زیرساخت‌های روسیه برای حمله به آنها توسط اوکراین تصمیم گرفته شده برخی مقامات این سازمان‌های دولتی انگلیسی تحریم شوند.

بر پایه این بیانیه، «فعالیت‌های این شرکت‌های فناوری اطلاعات، که همدست نئونازی‌ها هستند، به تلفات جانی منجر می‌شود و می‌تواند علیه هر کشور دیگری استفاده شود».

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mostafa IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    روسیه متجاوز محکوم به شکست است
  • عمو IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    اشتباهات فاحش و بدون مطالعه تحت تاثیر عوامل همسو و به هم متصل در کشورها برای تعیین تکلیف و حکومت بر دیگران تنها با اهداف نادرست دنبال می شود و مجال تامّل را در بسیاری مراحل به طور کلّی از بین برده و راه حلهای موجود توسط عوامل ذکر شده تنها به گسترش جنگها و دیگر اهداف هدایت شده خواهد انجامید . این جنایتکاران فرق نمی کند در انگلیس یا هر کجای دیگر به خوبی می دانند باید با هم چه ها انجام دهند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس