استقبال فلسطینی‌ها از حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی

مردم فلسطین حمله تنبیهی و تلافی جویانه شب گذشته ( شنبه ) ایران به رژیم صهیونیستی را ستودند و این اقدام را در راستای منافع ملت فلسطین دانستند.

به گزارش مشرق از غزه، مردم فلسطین ساکن اردوگاه آوارگان فلسطینی و درحالی که شاهد عبور موشک‌های ایران از فراز آسمان نوار غزه به سوی النقب و بئر السبع بودند، ندای الله اکبر سر دادند.

در همین راستا «فؤاد ابو ضاحی» یک شهروند فلسطینی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم فلسطین به اقدام سپاه پاسداران که به دستور امام خامنه‌ای صورت گرفت، افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: شلیک این موشک‌ها ما را دلشاد کرد و امیدواریم که اسرائیل از حمله به غزه دست بردارد.

این شهروند فلسطینی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از فلسطین حمایت کرده و در آینده نیز در کنار ما خواهد بود.

ابو ضاحی گفت: در طول ماه‌های گذشته هیچ کس جز جمهوری اسلامی و متحدان یمنی و لبنانی آن برای یاری فلسطینی‌ها اقدامی نکرد.

وی ادامه داد: امروز ایران به صورت روشن گفت که در کنار ملت فلسطین ایستاده و آن را یاری می کند.

ابو ضاحی موضع عربستان و اردن و تلاش آنها برای سرنگون کردن موشک‌های ایرانی پیش از رسیدن به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

از سوی دیگر، ژنرال بازنشسته فلسطینی «هلال جردات» گفت که اقدام جمهوری اسلامی پاسخ طبیعی به حمله اسرائیل به کنسولگری آن در دمشق بود.

جردات گفت که جمهوری اسلامی رژیم صهیونیستی را آشفته و دستپاچه کرده است.

وی ادامه داد: زیان‌های راهبردی رژیم صهیونیستی به روشنی آشکار خواهد شد و موجب تحلیل رفتن قدرت بازدارندگی رژیم تل آویو خواهد شد.

این ژنرال فلسطینی اظهار کرد: پس از ضربه ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه از سوی حماس) این ضربه دیگری در راستای شکست اسرائیل بود که در واقع حملات موشکی ایران سیلی محکمی به اشغالگران است.

جردات تصریح کرد: از امروز به بعد دیگر اسرائیل نخواهد نتوانست هرکاری دوست داشت انجام دهد، چرا که به خاطر واکنش ایران، محدودیت دارد و دستش باز نیست.

وی در پایان تأکید کرد: اطمینان کامل دارم که جمهوری اسلامی این توان را دارد که اگر اسرائیل حماقت دیگری انجام دهد، به این رژیم پاسخ دهد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 0
    الهی بمیرم...بیشتر از همه حتی خود ایرانیا مردم مظلوم مقتدر غزه خوشحال شدند...خداروشکر لااقل یکشب خوشحال شدند...خدا خوشحالیشونو روزافزون کنه انشاالله با نابودی و محو کامل کفتارای هار صهیونیست و بازگشت فلسطین عزیز به صاحبان اصلیش
  • کارگر IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    باید حمایت از فلسطین هدفمند باشد نه مثل سفارت دادن به آنها که هنوز کشور رسمی ندارند بعد محمود عباس برود ملاقات قجر و صائب عریقات بگوید به کسی ربطی ندارد با هر که بخواهیم ملاقات میکنیم ایران باید از ما معذرت بخواهد! وزارت خارجه حتی یک بار سفیرش را احضار نکرد ! مثل این میماند رئیسی با نتانیاهو ملاقات کند ! فلسطینی ها چه نگرشی خواهند داشت ؟
  • ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    ایران و منافع ایران از دیدگاه من بر اسلام و خدا و هر موضوعی اولویت دارد از اینکه پرقدرت مهاجم را کوبیده ایم خشنود هستم دفاع از مظلوم هم زیباست ولی فلسطینیها باید در قبال جزایر و خلیج فارس امروز اعلام موضع کنند. نشود حکایت باکو که برسمیت شناختیمش و برایمان شاخ شده نشود امروز برای آنها خرج کنیم فردا با منافع ما ضدیت کنند
  • حسن حسینی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    نحن اصدقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس