پرتاب موشک - سجیل

رسانه‌های عبری اذعان کردند که عملیات پرصلابت «وعده صادق» ایران، متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق و موشک‌های هدایت‌شونده در تاریخ امنیت جهانی بود.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری گزارش دادند: حمله ۱۴ آوریل ایران متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق (موشک‌های هدایت‌شونده) در تاریخ امنیت جهانی بود. پهپادها از پایگاه‌های زیادی و از مسافت بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند.

یکشنبه نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در این راستا یک مسئول صهیونیست به روزنامه فایننشال‌تایمز گفت: پهپادهایی که ایران به سمت اسرائیل شلیک کرد با هدف بررسی واکنش‌های اسرائیل و ردیابی پایگاه‌ها و مسیرهای سامانه‌های دفاعی آن طرح‌ریزی شده بود.

این مسئول گفت، با نزدیک شدن موشک‌های ایران هواپیمای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پایگاه هوایی نواتیم بلند شد تا به جای امنی منتقل شود.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند سازمان اطلاعات آمریکا به رژیم صهیونیستی هشدار داد، ایران به هر حمله گسترده و آشکار تل‌آویو در خاک ایران، با حملات موشکی و پهپادی جدید پاسخ خواهد داد.

سایت واللا گزارش داد: اسرائیل با معضل مهار پاسخ ایران یا حمله دیگری علیه ایران و ریسک تشدید تنش مواجه است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا توانست کابینه اسرائیل را مقابل یک معضل قرار دهد و با پاسخ نظامی اسرائیل به ایران مخالفت کرد.

امیر بوحبوط، تحلیلگر صهیونیست در مقاله‌ای برای این سایت احتمال داد هرگونه برخورد آتی با ایران با گروهی از پهپادها و موشک‌های بالستیک مثل همان‌هایی که شامگاه شنبه اراضی اشغالی را هدف قرار داد، به پایان برسد.

یک خبرنگار نظامی نیز در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ایران جرأت و قدرت نظامی و عملیاتی از خود نشان داد و ده‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: پاسخ ایران از نظر اهمیت و گستردگی سخت‌ترین حمله از زمان تشکیل اسرائیل بود.

به دنبال آغاز عملیات «وعده صادق»، تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود به اسرائیل را آغاز کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایران IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    34 0
    حمله بسیار عالی و با تفکر
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 4
      ماجرای حمله ایران به اسراییل ـــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 4
      سگ داند و پینه دوز در انبان چیست ــــ ماجرای حمله ایران به اسراییل ـــ پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      4 0
      بابا چی میگی این داستان مرخرفو انقدر کامنت نکن. همه دنیا میدونه آخرش ایران اسراییل را از صحنه روزگار محو میکنه. برو کتاب حزقیال رو بخون. الان کجای حمله انقدر برات مبهمه
  • DE ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    9 0
    گذشته از این که این حمله یک سیلی بود تا به طرف حالی کند ترورهای جیمزباندی آنها را نجات نخواهد داد. کاشک متخصصان توانمندمان برای افزودن سرعت و کار کرد پهپاد شاهد ابداعات بکنند. شاید موتورهای برقی یا موتورهای جت لازم باشد. مسافت زیاد و آگاهی دشمن ساعتها قبل شانس به هدف رسیدن را تقلیل می‌دهد. در ضمن اگر این پهپاد ها بتوانند فلرهای خنثی‌سازی ضد هوایی پرتاب کنند هم شان عبور از سد دشمن را پیدا خواهند کرد.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    ماجرای حمله ایران به اسراییل ـــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      1 0
      تو حالا کدوم شونی ؟! سگ یا پینه د‌وز ؟!
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    14 0
    واقعا افتخار میکنم عالی بود👏🏻👏🏻👏🏻🤌🏻🤌🏻
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 0
    بسیار به موقع ،محکم وکوبنده بود دستتون درد نکنه ،سپاه دلیر ایران دست مریزاد🤲🙏✌️🇮🇷
  • صادق DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 1
    بعضی از افراد و جریانها که به هر نحوی منتقد نظام هستن به ویژه در مورد حمله موشکی به رژیم غاصب نادان نیستن مغرض اند و این افراد ای کاش مانند کریمی و مسیح وامثالهم میرفتن اروپا و امریکا زندگی میکردن حالا تو ایران نمک میخورن و نمک دان میشکنند و شرم خجالت هم هم نمیکشند با پر رویی مطلب مینویسند کاش میرفتن امریکا سگ شویی میکردن یا نوکری تا شاید اندازه یک ارزن میفهمیدند
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 2
    300 موشک و فقط برخورد 5 تاشون دقیق میشه ؟؟؟ دقیق یعنی با یک موشک کل ساختمان رو با خاک یکسان کنی
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      3 0
      اگر فیلم های فلسطینی ها از فرود موفق موشکها نبود شاید سوزش صهیونیستها کمتر میشد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس