رحیم یوسفی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ای کاش امید عالیشاه مصدوم نمی‌شد تا شیرینی این پیروزی بیرون از خانه بیشتر به همه ما می‌چسبید.

سرویس ورزش مشرق - رحیم یوسفی بازیکن اسبق برای تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: باز هم شاهد بودیم که پرسپولیس در ادامه روند رو به رشد هفته‌های اخیر خود یک فوتبال یکنواخت رو به جلو و تهاجمی را به نمایش گذاشت که همیشه از این تیم انتظار می‌رود. خیلی خوب است که بچه‌های تیم چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند و اینقدر با هم هماهنگ هستند که بارها دیدیم در این مسابقه اس پشت سر می‌دادند و یا بدون نگاه کردن به محل استقرار بازیکن دی توپ را زیر پای هم تیمی‌شان می‌انداختند این‌ها ثابت می‌کند که تیم شکل گرفته و در هفته بیست و چهارم در اوج آمادگی به سر می‌برد.

وی افزود: نکته مهم دیگر دل و جرات خوبی است که بچه‌های تیم پیدا کرده‌اند و درست مثل روزهایی بازی می‌کنند که می‌خواستند قهرمان شوند و در پایان فصل هم قهرمان شدند. این بچه‌ها هیچ چیزی را به اما و اگر نمی‌سپارند و فقط می‌روند تا گل بزنند. من مطمئنم اگر بتوانند در هر بازی تعداد گل‌هایشان را دو رقمی هم می‌کنند ولی به هر حال تیم‌های مقابل هم بیکار نیستند و آنها هم دست به دفاع می‌زنند.

آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: واقعا آدم از دیدن چنین تیمی لذت می‌برد. یک فوتبال تهاجمی رو به جلو و تک ضرب. بازیکنانی که در جلو حضور دارند این توانایی را دارند که از بازیکن روبرویشان رد شوند که این تفاوت فوتبالیست پرسپولیس با بازیکنانی که در اندازه این تیم نیستند ولی پیراهن آن را می‌پوشند را به خوبی نشان می‌دهد. کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند حتی اگر مدافع باشد باید بتواند که لااقل از یک یار روبروی خود بتواند رد شود. نبیل باهویی و امثال چنین بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند هرگز چنین توانایی را نداشتند و فقط جای یک بازیکن را در جلوی تیم پر کرده بودند.

آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند

یوسفی اضافه کرد: با همه احترامی که برای تیم صنعت نفت آبادان قائل هستم این تیم حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت و ما یک برد خیلی خوب و پرگل بیرون از خانه به دست آوردیم تا ثابت کنیم مدافع عنوان قهرمانی هستیم و اگر در صدر جدول قرار نداریم به خاطر شرایط تیم در نیم فصل اول بوده است.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره رقابت شدید و نزدیک این تیم با استقلال در بالای جدول گفت: با توجه به مسابقات پیش رو و این پرسپولیسی که من می‌بینم هیچ تیمی جلو دارش نیست. ما اگر در بازی با سپاهان نتیجه لازم را بگیریم و برنده شویم دیگر قطعاً قهرمان خواهیم شد. با توجه به شرایط تیم رقیب و وضعیت خوب این هفته‌های بچه‌های پرسپولیس ما باید فقط به فکر برنامه خودمان باشیم و برویم تا قهرمانی چون قطعاً تیم‌های دیگر امتیاز از دست می‌دهند ولی پرسپولیس در این هفته‌ها ثابت کرده هیچ تیمی مثل این پرسپولیس زیبا رو به جلو تهاجمی و خوب بازی نمی‌کند.

آدم از این پرسپولیس لذت می‌برد/ یک بازی را ببریم قهرمانیم/ رقبا قطعاً امتیاز از دست می‌دهند

یوسفی درباره خط دفاعی و گل نخوردن این تیم در سه بازی اخیر گفت: با اینکه بیرانوند مصدوم است و نفر جوانی جای او ایستاده ولی خوشبختانه توان دفاعی پرسپولیس هم به اندازه توان هجومی‌اش خوب است که در این سه بازی گلی نخورده و توانسته ۹ امتیاز پشت سر هم در نبود بیرانوند بگیرد. جانشین بیرانوند ثابت کرده در این مدت بیکار نبوده و به خوبی از بودن کنار بیرانوند دروازه بانی یاد گرفته است. امیدوارم این وضعیت در ادامه هم تداوم داشته باشد که پرسپولیس به آنچه لیاقتش را دارد برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    6 7
    احسنت
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      6 5
      بازی سپاهان را هم نبرید قهرمانید مگه جناب افشاریان و برادران حیدری میذارن غیر از تیم محبوبشون ، پرسپولیس تیم دیگه ای رنگ قهرمانی را ببینه ؟ خیالتون بابت قهرمانی پرسپولیس راحته راحت
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      لنگ مام داورا رو داره هر بازی دارن علنی و با وقاحت تمام بازیا رو براش درمیارن 6تا گل افساید 5 تا گل خطا و 9 تا سهمیه پنالتی و 5 بار ده نفره کردن تیمهای مقابلش.جالبه که باز هم زیر استقلاله
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      تیم کثیف حکومتی رو بازم قهرمان میکنن تو اسیا هم اگه زورشون میرسید الان تیم حکومتی یه عمر حسرت نداشت و چند تا قهرمانی تو اسیا هم داشت
  • ادرین DE ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    6 6
    وزیر را انداختن بیرون از بازی برادر... شاه قلعه هم کنی دیگه قهرمان نمیشی
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      به جرات میگن تنها گل سالم این فصل تیم کثبف پیروزی همون گل به خودی سروش رفیعی به علی منقاروند بود و بس
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    9 3
    کارشناس؟؟؟؟ 🤣🤣🤣
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      2 3
      این روزها توپ جمع کن ها هم دیگه کارشناس شدن!!!خخخخخخخخخخخ
    • حميد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      2 2
      تو حتما سنت كمه بازيهاي رحيم يوسفي..عربشاهي..محسن اشوري..حميد درخشانو خيلي از پرسپوليسياي قديمي رو كه به عشق تيمشون با كمترين دريافتي بهترين بازيشونو و ١٠٠شونو واسه تيم ميذاشتن يادت بياد هر كدومه اينا اگه الان بودن زير ٣٠ميليارد نبودن..شايد باورت نشه تو زمينهاي خاكي تهران شايد روزي دو جا بازي ميكردن انقدر قلدر بود همين رحيم يوسفي…بورو از قديمياي خاكي باز نظام اباد و سبلان و مجيديه بپرس..كاشكي موبايل اون موقع بود كه اينارو ثبت كنه…دمشون گرم خاطرات خوبي براي ما ساختن..
  • CN ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    2 5
    نگران نباشید فدراسیون و کمیته داوران و کمیته انظباتی برای همین تشکیل شده که یکی از دو تیم ورشکسته پایتخت را قهرمان و دیگری را نایب قهرمانی کنه، هواداران فوتبال هم بشدت سرکارند.
  • رضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    9 7
    خخخخ بفرمایید اگر داوران یک بازی دیگر را هم مثل این 23 بازی قبل برایتان در بیاورند برای 24 ساعت قهرمان هستید مثل قهرمانی از پنجشنبه شب تا جمعه شب؟!!!
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    8 9
    آقا رحیم خدا وکیلی از بازی تیم لذت می برید یا از شامورتی بازی های داورانی که بازیها را برای تیم لنگ درمی آورند!!
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    7 9
    کیسه هم در خواب بیندپنبه دانه!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      لنگ حموم و کیسه نماد پ.ر.سوپولویوسه.اسم جعلی رو اونجوری نوشتم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    4 7
    دروازه بان بی غیرت استقلال که دختران را در آغوش می کشد ،کمیته انضباطی ورای آن را به سخره گرفته،خاک بر سر این فدراسیون دوزاری
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      اسطوره با غیرت شما سپهر حیدری خوبه خخخخ
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    5 0
    هفت تا بازی تا پایان مونده .... یکی ببریم قهرمانیم استاد ؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    5 1
    وقتی آفساید به اون واضحی را نمی گیرند باید هم قهرمان شود.
  • علی ظهیریان IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    1 2
    سلام . فقط برای اقای صادقی یک مبل راحتی بیارید ورزشگاه تا بتواند خوب لم بدهد و اراجیف بگوید . تا داورها راحت برایشان پنالتی بگیرد . یک کیلومتر مانده تا هجده داور پنالتی میگیرد . دمش گرم اقای کاظمی داور برتر سال ؟؟؟؟؟!!!!
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      1 0
      فقط پنالتیای لنگ قشنگه.خود لنگیا میمونن داور چیو پنالتی اعلام کرده خخخخخخخخ.از گلهای خطا و افسایدش که دیگه نگم براتون.همین بازی با صنعت نفت گل اولشون که خطای اسماعیلیفر بود سهمیه پنالتی خنده دار هم براشون واریز شد.خداییش چیا رو براشون پنالتی میگیرن
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    1 0
    حمایت داورا نباشه لنگ هیچی نیست.تیمی سرتاسر فساد و لجن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس