کد خبر 1598236
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
موبایل

مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.

به گزارش مشرق، ۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران توجه رهگذران را به خود جلب کرد. رهگذران که شاهد درگیری بودند، ناگهان با صحنه تلخ و عجیبی مواجه شدند.

مرد جوان گوشی تلفن همراهی در دست داشت و زن جوان با اصرار از او می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهد اما در یک لحظه مرد عصبانی دست به جیب شد و با بیرون آوردن یک چاقو ضربات متعددی به زن جوان زد و پا به فرار گذاشت.شاهدان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما ۱۹ ضربه چاقو او را به کام مرگ کشاند. گزارش قتل زن جوان به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد و تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

هویتی برای قاتل

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل، مشخص شد محل سکونت زن جوان چند خیابان پایین‌تر از محل قتل بوده است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: زن جوان اصرار داشت که گوشی تلفن همراهش را از قاتل بگیرد اما او ممانعت می‌کرد و می‌خواست محتویات داخل گوشی را ببیند. به همین دلیل مقتول به دنبال مرد جوان می‌دوید و فریاد می‌کشید.

خیلی زود محل زندگی مقتول و خانواده‌اش شناسایی شد و در تحقیقات از آنها مشخص شد مقتول مدتی قبل از همسرش جدا شده و با فرزندش زندگی می‌کرده است. مدتی قبل او با مردی به نام پژمان آشنا شد.

اما بعد از چند ماه زن جوان تصمیم به جدایی گرفت اما مرد جوان موافق جدایی نبود. با این اطلاعات احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان قوت گرفت و کارآگاهان با دریافت عکس وی و نشان دادن به شاهدان ماجرا مطمئن شدند که قتل از سوی او رخ داده است.

همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری تصاویر ضارب را بدست آوردند که با تطبیق عکسی که از پژمان در دست داشتند، تأیید می‌کرد که او قاتل فراری است.

دستگیری در شمال

با شناسایی هویت قاتل، تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند، اما مرد جوان آنجا را ترک و فرار کرده بود. تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه رد او در یکی از شهرهای شمالی کشور بدست آمد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از هماهنگی‌های قضایی، راهی محل مخفیگاه متهم شده و او را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به پایتخت، به قتل ناخواسته زن جوان اعتراف کرد. پژمان، برای تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمی‌دانستم مرتکب قتل شده‌ام

مرد جوان که به اتهام قتل بازداشت شده، مدعی است پس از ضربه زدن به زن جوان و هنگام فرار از اینکه زن مورد علاقه‌اش به قتل رسیده بود، اطلاع نداشته و بعد از دستگیری متوجه شده است.

با مقتول چطور آشنا شدی؟

۵ ماه قبل در یکی از خیابان‌های شمال تهران با او آشنا شدم. رابطه‌مان اوایل در حد تلفن و پیامک بود، اما کم کم قرار ملاقات‌ها شروع شد و مدام همدیگر را می‌دیدیم. به خودم که آمدم متوجه شدم او را خیلی دوست دارم و او همان زنی است که سال‌ها دنبالش بودم.

با این همه علاقه چرا او را به قتل رساندی؟

قصدم کشتن نبود. اصلاً نمی‌دانستم که او را کشته‌ام. وقتی او را زدم و فرار کردم نگران حالش بودم اما جرأت نمی‌کردم تماس بگیرم.

می‌دانستم پلیس در تعقیبم است و می‌ترسیدم که لو بروم از طرفی هراس این را داشتم که بشنوم او کشته شده است.

چرا تلفنش را گرفته بودی؟

شک کرده بودم. رابطه ما خیلی خوب بود اما از یک هفته قبل از قتل همه چیز تغییر کرد. رفتارش سرد شده بود و تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد. از هر ۱۰ پیام یک پیام را جواب می‌داد. پیگیر رفتارش شدم و او گفت که دیگر نمی‌خواهد با من ادامه دهد و خواست که با او تماس نگیرم.

چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، رابطه‌مان خوب بود و حتی قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما یک دفعه تغییر کرد، احساس می‌کردم شخص دیگری وارد زندگی‌اش شده است و باید به این موضوع پی می‌بردم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

به مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم گوشی تلفن همراهش را بدهد تا آن را بررسی کنم. تصور می‌کردم اگر پای شخص سومی در این میان باشد، بی‌شک پیام‌ها یا تماس‌هایش را در گوشی می‌بینم. اما او نمی‌خواست تلفنش را ببینم و زمانی که گوشی او را به زور گرفتم، تا چند خیابان آن طرف‌تر دنبالم آمد.

چرا چاقو داشتی؟

چاقو را بردم تا او را بترسانم و بتوانم گوشی تلفن همراهش را بگیرم و با بدست آمدن رمز گوشی، وارد آن شوم و بفهمم که آیا به من خیانت کرده است یا خیر.

چند ضربه به او زدی؟

نمی دانم، خیلی عصبانی بودم. پلیس می‌گوید که ۱۹ ضربه زده‌ام. آن زمان چون حالم را نمی‌فهمیدم، به یاد ندارم چند ضربه زده‌ام.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    119 1
    دهنت سرویس چاقو بردی بعد ۱۹ تا ضربه چاقو زدی و میای میگی هدفم ترسوندن بوده؟ بعد هم دنبال این بودی چرا با این روحیه لطیفی که داری طرف ولت کرده؟ عجب
    • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      77 20
      زن زتدگی آزادی!
    • ج د ا IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      37 6
      یکی از نتایج ( ازدواج سفید) : رابطه زن و مرد ( بدون ازدواج رسمی و قانونی ) چرا قران گفته حتی به نامحرم نگاه نکنید؟؟؟
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      15 0
      به خاطر همین اخلاقش قصد جدایی داشته این آدم چند نفر دیگه را هم همینجور میکشه فرا میکنه میگه اصلا متوجه نبودم
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      7 8
      اخر قصه : این قاتل مهربون به خاطر دو هزار تا علت چرند مورد عف واقع شد
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      3 1
      اگر یه مرد یا یه زن فرقی نداره، حس کنه طرف مقابلش میخواد خیانت کنه و احتمال داره با فرد دیگه ای باشه هر چقدر هم که روحیه اش لطیف باشه میتونه تغییر کنه، حالت اول این هست که این آقا دروغ میگه و اون خانم به خاطر رفتارهایی که از این آقا دیده نمیخواسته باهاش باشه و بهش هم گفته که به خاطر رفتارش نمیخوادش همه چیز تموم شده بوده و این آقا قصد مزاحمت داشته، حالت دوم خانم به آقا نگفته دلیل نخواستن رو و همین باعث بدبینی این آقا شده، حالت سوم واقعا ممکن حرف های این آقا درست باشه و اون خانم با شخص دیگری هم بوده در هر حال رابطه با نامحرم برا همین چیزها حرام هست اما ما فقط میخواهیم با خدای خودمون لجبازی کنیم و به عواقبش فکر نمیکنیم
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      9 2
      الحمدالله رب العالمین که راه هدایت را قرنها قبل برای بنده حقیر کمترین بیان فرمود که ولا تقربو الزنا یعنی به زنا نزدیک هم نشوید نه اینکه خدایی ناکرده مرتکب شوید یعنی چشمک پشمک خنده ریسه حرف اضافه استین کوتاه پاچه کوتا مانتو کوتاه چسبان ناز کرشمه اختلاط بیجا در همه جا و مکان همه و همه ممنوع واااااااای بر کسانی که قدم به قدم در راه دین خدا انحراف گذاشتند هی گفتند چهار لاخ مو چهار لاخ مو طوری نیست تا رسیدیم به بدن های عریان امروز یقینا در قطره قطره این خونها که هر روز چند مورد ان رسانه ای میشود شریکند
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      1 0
      تو اصلا با مقتول ازدواج نکردی که حق دخالت در مسائل شخصی اون بدبخت رو داشته باشی، روابط آزاد و بی قید و بند و خارج از خانواده باعث این مسائل میشه
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      عالی فرمودید، خداوند چقدر دقیق بیان فرموده اند ما هر چه خواندیم فکر کردیم فهمیدیم ولی متاسفانه نفهمیدیم، تا با چشم خودمون دیدیم آنچه که خداوند اشاره فرمودند، تازه بعد سالها ما فهمیدیم عدم توجه به یک جمله از طرف پروردگار دانای عالم چه آثار و عواقب وخیمی می‌تونه برای ما داشته باشه
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    16 8
    نتیجه فضولی
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      16 3
      گویا خودت هم بله!!!!
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      2 2
      هر دو نفر از رهروان راستین زن زندگی آزادی بودند در خیابان با هم آشنا شدند رابطه نا مشروع داشتند به یکدیگر خیانت کردند و در آخر یکی یا هر دو کشته شده و میشوند .این است واقعیت زن زندگی آزادی
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      اکثرا بله
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    56 19
    از این زن ها به تور منم خورده، یک دفعه میان و میرن، منم ولشون کردم،به زن جماعت دل نبندید که وفا ندارن
    • محمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      7 1
      🤣🤣🤣🤣👌
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      22 8
      معلومه خودتم همچی آدم درستی نیستی وباید ادب شوی!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      15 4
      برو آدم بشو
    • جانبو IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      22 1
      زن هم مثل مرد مخلوق خداست. منتهی این زن و مرد خیابانی هست که نمی شود و نباید بهش اعتماد کرد. ازدواج خیابانی و دوستی های اینچنین عاقبتی بهتر از این نخواهد داشت. بله زن جماعت(البته خیابانیش) همینطور مرد جماعت(البته خیابانیش) قابل اعتماد نیست
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      16 0
      با آدم چاقو به جیب سلام علیک هم نباید کرد چه برسه به زندگی
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      7 3
      منتطر وفا و نجابت از دختران خیابانی هستی؟ اگر قصدت ازدواجه بگو خانواده یه دختر باشخصیت و خانم برات پیدا کنن
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      4 1
      این مرده خودش از اون زنه ده مرتبه خرابتر بوده.
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    7 0
    بله !!!! به همین راحتی !!!!
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    32 20
    زن ، زندگی ، آزادی ‌..
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      21 9
      تازه اين پرده كوچكي از سناريوي زن رندگي آزادي و عشق(اما نه ! هوس)هاي خياباني است ، منتظر پرده هاي وحشتناكترش باشيم
    • US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر از دزدی دو میلیارد دلاری موعود جان شمخانی؟
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    32 0
    خسته نباشی...۱۹ تا زدی بعد میگی قصد کشتن نداشتم
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      4 1
      معلومه کنترل خودش را از دست داده که وسط خیابان...ساده لوح فکر میکرده دوست پسر اول و آخر این خانم هست
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      مرد رذل بوده کیه که نفهمه! طفلی بچه خانمه که مادرش رو از دست داد. خانواده های محترم! بعد از طلاق دخترتون خیلی حمایت رو بیشتر کنید ازشون خیلی ضربه پذیر هستن خانمهای مطلفه!
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    21 7
    تا دلت بخواد زن تو جامعه زیاده. دقیقا عین اونی که کشتی پره. ارزش داره سر یک زن قاتل بشی؟! خیانت هم دیدی طلاقش بده بهترشو بگیر
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      16 2
      درتیترهمسر اشتباهن همسر اومده ولی در واقع زید مدنظرمی باشد
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      3 2
      خدا نکشتت🤣🤣
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    15 3
    هوس های خیابونی .
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    15 8
    نه مقتول آدم براهی بوده و نه تو قاتل عوضی!!! او که به درک واصل شد پس بهتره تو هم اعدام و بهش ملحق شوی!
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      14 4
      قضاوت ممنوع
    • حامد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      9 0
      یه مشت ادمی ک نمیدونه چی میگه
  • خسروجردی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    12 0
    شک کردی طلاق میکرفتی برای چی کشتی که بشی قاتل بخاطر شک
  • US ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    30 1
    گه خورد غلط کرد. یکه ضربه زدی نفهمیدی، دو ضربه زدی نفهمیدی، سه ضربه زدی نخ استی بکشی، چهار ضربه اشتباهی زدی، پنج ضربه زدی نگرانش بودی، ...اما با زدن ۱۹ ضربه یعنی اینکه خرد خودتی کثافت آشغال. اولا ناموس تو نبوده که روش غیرتی بشی، دوما مجبور نبوده با تو ازدواج بکنه، سوما به تو اصلا مربوط نیست که با کی و چرا میخواسته ازدواج بکنه، چهارما با این حماقت ثابت کردی که لایقش نبودی و حق داشته ازت خوشش نیاد و باهات قطع رابطه بکنه، پنجم گه خوردی چنین غلطی کردی، هفتما این سگ کثیف ملعون باید اعدام بشه تا امنیت اجتماعی تامین بشه
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      4 8
      خدا بیامرزه ولی، مجبور نبوده ازدواج کنه اما حق هم نداشته چون مطلقه بوده و تعهدی نداشته دیگران رو بازی عاطفی بده ، شما یه جوری صحبت کردی انگار کلن حق فقط با مقتوله و مقتول چون زن بوده دیگه حق داشته هر گونه ارتباطی داشته در حالیکه ممانعت از بررسی گوشی_ اگرچه این بررسی و کنکاش ذاتا کار درستی هم نیست_ اما نشون میده مقتول هم ریگی به کفشش بوده وگرنه آنکس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟ واقعا کسی چه می‌دونه بین این دو چه گذشته !
  • مجتبی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    19 0
    19تا ضربه چاقو زده،حالا میگه نمیدونسته اونو بقتل رسونده
  • هادی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    9 9
    به زنها اعتماد نکنید و به خاطرشون زندگیتونو خراب نکنید.
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      اگه پدرت به مادرت اعتماد نمی کرد الآن وجود نداشتی، اولین زن زندگی آدم مادر بعد خواهر بعد همسر و بعدش دختر، از هر دست بدی از همان دست می گیری
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 4
    این جانیرو باید ببریش تو بیابون اتشش بزنی بعد ولش کنی مس سگ سقط بشه
  • سجاد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 3
    سریع این قاتل اعدام بشه انشاالله
  • محسن IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 6
    ز.ز.آ مبارکه ، قدیم ندیما قبل عقد ، پسرودختر حق ارتباط باهم نداشتند چه ازروی اجبار چه حجب وحیا و چه تقید شرعی اما حالا به لطف فضای مجازی مسموم وعادی سازی روابط پسرودختر (درقالب داشتن دوست پسر ودوست دختر) کاربه جایی می رسه که یارو میگه باهم رابطه خوبی داشتیم و قراربود!!! ازدواج کنیم بعد هم می فرماید " ....بفهمم که آیا به من خیانت کرده است ..." یعنی این مسایل عادی شده متاسفم
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 5
    اینجاست که میگن اگه کسی رو میخوای نباید دست دست کنی، پیامک و رفیق بازی و این کارهای بچه بازی واقعا یعنی چی ؟ واقعا نادیده نمیشه قضاوت کرد ، شاید اون بنده خدا بعد طلاق سر پناهی میخواسته دیده نمیگیره گفته ارتباط رو قطع کنه ، خب تو که زنه رو میخواستی رسما و شرعا عقدش میکردی خودتو از این بلا نجات می‌دادی دیگه این مسخره بازی گوشی چک کردن و هر لحظه نگران بودن یعنی چی
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      3 3
      کاملا موافقم👌👌👌 یه نظر منطقی خوندم اون هم همین بوده
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    7 0
    لطفا این کذاب رو نه به خاطر قتل که به خاطر توهین به شعور خواننده اعدام کنید. 19 تا ضربه چاقو زده بعد میگه قصدم کشتن نبود و فکر نمی کردم کشته شده باشه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    8 1
    در ازدواج شرعی برکات و ثمرات مهم و ارزشمندی برای هر دو طرف هست که در غیر اون هیچوقت این برکات نبوده و نیست،با ازدواج در مردان حس مالکیت طلبی و مردانگی و اعتماد به نفس اغنا میشه و در زنان نیز حس پشتیبانی و حمایت طلبی اغنا میشه و هر دو به آرامش می رسند ، از طرفی چون ازدواج رسمی هست دلایل مهمی برای تعهد به همدیگر دارند .
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    10 6
    اکثر زنها در ایران عوض اینکه به فکر خانواده باشن بیشتر به فکر آرایش کردن و لباس کوتاه پوشیدن و ساق پا بیرون انداختن و خرج الکی کردن و این جور چیزها هستن نه بلدن فرزند تربیت کنن نه بلدن غذای درست و حسابی درست کنن شبها تا صبح بیدار میمونن تو گوشی هستن . بعضی هاشون تمیزکاری هم نمیکنن که مرد خونه مجبور میشه آخر هفته خودش یه دستی به خونه بکشه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      7 3
      دماغ عمل کردن یادت رفت
    • نازنین IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 12
      اونی که تو دنبالشی اسمش کلفته
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      6 2
      وقتی ملاک ازدواج برای آقایون چهره میشه نتیجه اش همینه!
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 3
      زنها در ایران اصلا فرزند تربیت نمی‌کنند فقط آرایش می‌کنند و میان بیرون یکی هم شماره بده بهشون فحش میدن خخخخ زنان خارج کجا زنان ما کجا.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      5 4
      نازنین خانم خوبه یه آقا بگه تو که یکی و میخوای کار کنه و پول خوب بیاره خونه اسمش عمله است؟! من خودم خانم هستم و متوجه این آسیبها شدم که این حرف و میگم، خانم تو خونه کار نکنه بگه من کلفتم آقا کار نکنه بگه من عمله هستم پس برای چی ازدواج میکنن؟ازدواج تعهد و باید همراه از خود گذشتگی باشه از هر دو طرف
  • سعید IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    5 7
    زن زندگی آزادی یعنی این
    • واقعا؟ US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      رومینا اشرفی و مونا حیدری و ریحانه عامری و مبینا سوری و سمیرا سبزیان و فاطمه محمد پناهی و 100 ها مورد دیگه مربوط به چی هستن؟ برو استراحت کن به مغزت فشار نیار
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 3
    از شوهرش جدا شده بوده تا یه بهترشو پیدا کنه از تو هم جدا شده تا بهتر ترش را پیدا کنه .... دل بستن به این مدل افراد حماقت است
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 11
    خوب کرد کشتش حتما خائن بوده
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    9 2
    شوهر اول چقدر دلش خنک شده! بیچاره بچه ها با این پدر و مادرهای امروزی
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    9 0
    خاک بر سر بی جنبه ات. بهش شک کردی ؟ ردش کن بره چرا کشتیش خره؟
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      6 4
      شکست عشقی! انقدر بدم میاد از عشق و داستان‌ها و ترانه های عاشقانه
  • ج د ا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    4 2
    نتیجه ازدواج سفید و رابطه پیش از ازدواج همین است... اینها حتی زن و شوهر نبودند ... یکی از نتایج فاجعه بار رابطه و رفت و آمد و حرف زدن با نامحرم پیش از ازدواج رسمی و قانونی و یا ( ازدواج سفید )
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    2 6
    زن.چاقو.قربانی
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    8 3
    آنها مطلقه هستند. همسر اولشان که رهایشان می کند. به نامردهایی مثل این آقا اعتماد می کنند. وقتی می فهمند که شهوت باعث این رابطه است و عشقی درکار نیست. می خواهند جدا شوند. اما آن مرد نامرد، تحمل از دست دادن شهورت رانی مجانی را ندارد. آنگاه خوی حیوانی و درنده اش بیدار می شود و تمام...
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      زدی تو خال.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    3 6
    زن *ندگی آزادی
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 3
    ما ایرانی ها فرهنگ استفاده از گوشی را هم نداریم سرک کشیدن به داخل گوشی کسی درست نیست کلا ما ایرانی ها فضول هستیم اینم نتیجش کمی از غرب یاد بگیریم
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      اتفاقا همیشه تو زندگیتون فضول باشید تا سرتون کلاه نره. اما فضول مودب.به روی طرفتون نیارید که چه کشفیاتی کردید ولی مردمو بشناسید.
  • مليسا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    6 0
    مگه همسرش بوده كه زدي سرك كشيدن در موبايل همسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    همسر؟؟؟؟
  • قبلش US ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    1 0
    آخه آدم نادان میخواست جدا بشه میزاشتی جدا شه..دوست نداشته باهات باشه.مگه زوره...دوست داشتن زورکی که نمیشه..حالا با این جاهلیتت یا باید اعدام شی یا زندانی... چون یه زن بی گناه رو کشتی..و جرمش دوست نداشتن توی الدنگ بوده!!!بعضی وقتا خداوند عقل رو بخواد از کسی بگیره قشنگ میگیره..بلا رو بخاد بفرسته برای کسی قشنگ میفرسته..
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر دوست اش. داشتی به قتل نمی رسوندیش. وحشی
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر دوست اش. داشتی به قتل نمی رسوندیش. وحشی
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    بله اینه فرهنگه ایرانیان گرامی فکر میکنن از افغانیا سرترن با اروپا خودشونا مقایسه میکنن بابا بخدا در حد همون افغان هستیم
  • محمد IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    جامعه ما متاسفانه از این قبیل حیوانات رها شده در خیابان در رنج است و تنها راه نجات اعدام بی قید وشرط اینهاست
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    باید اعدام شود ۱۹ ضربه چاقو به این بنده خدا زدی خدا ازت نگذرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس