کد خبر 1610058
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
ناامیدی آمریکا از رژیم صهیونیستی

یک مقام بلندپایه آمریکایی از ناامیدی واشنگتن از تل‌آویو در خصوص پیروزی در جنگ غزه سخن گفت.

به گزارش مشرق، با گذشت ۲۴۳ روز از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، اظهارات مقامات آمریکایی در رابطه با این رژیم بوی ناامیدی واشنگتن از تل‌آویو را می‌دهد.

رویترز به نقل از یک مقام بلند پایه آمریکایی سخنانی را مطرح کرده است که دلیلی بر ناامیدی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این نقل قول رویترز، یک مقام بلندپایه آمریکایی اعلام کرده است: واشنگتن احتمال نمی‌دهد که اسرائیل بتواند پیروزی کامل را (در جنگ غزه) محقق کند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی هر روز به شهرک‌نشینان وعده می‌دهند که در جنگ علیه نوار غزه به پیروزی خواهند است؛ اما بر خلاف این ادعا، ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی جز کشتار غیرنظامیان فلسطینی ساکن نوار غزه و ویرانی گسترده در این باریکه که نشان از خوی وحشی‌گری آن دارد دستاورد دیگری نداشته و نتوانسته است از توانایی رزمی مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه بکاهد.

علاوه بر این، با گذشت حدود ۸ ماه از آغاز جنگ در نوار غزه هر روز اخبار تلفات سنگین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و ضربات سنگین مبارزان مقاومت فلسطین به نظامیان متجاوز صهیونیست مخابره می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 1
    بمبارون شیمیایی مثل پیف پاف موشها رو از تو سوراخ بیرون میکشه
  • DE ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    اسرائیل پیروی همان استراتژی است که آمریکا در مقابله با مقاومت‌های مردمی در اقصی نقاط دنیا اعمال کرده است می‌باشد. قتل عام شهروندان در ژاپن، کره، ویتنام، عرق، یمن، افقانستان، و خیلی کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا مشی دیرینه امپراتوری برای تسلط و استعمار بوده است. مقاومت شیرمردان غزه وهمراهی قهرمانانه مقاومت تنها راه پیروزی بر ددمنشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس