‌

ستاد انتخابات ریاست جمهوری صداوسیما در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نامزدهایی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی خود اقدام کنند.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات ریاست جمهوری صداوسیما در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نامزدهایی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی خود اقدام کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

پیرو تصویب پیشنهادهای ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات به اطلاع نامزدهای محترم می‌رساند علاوه بر برنامه‌های زنده، تهیه دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای و نیز ۳۱ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای رو به دوربین برای گفتگو با مردم هر یک استان‌های کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری است که در صورت تمایل به استفاده از این ظرفیت‌ها لازم است از زمان باقیمانده تا آغاز فرصت قانونی تبلیغات برای تهیه و ضبط این برنامه‌ها استفاده کنند.

با توجه به این فرصت زمانی محدود پیشنهاد ستاد انتخابات رسانه ملی به نامزدهای محترمی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند این است که از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی یاد شده اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 2
    دیگه این مسغره بازیا چیه یه جوری وانمودمیکنن انگار دارن خیلی دقیق زیروروی نامزدهارو درمیارن جلیلی و قالیباف و لاریجانی و تاج دالدینی با اون یکی اخوند قدبلنده رو بگین بیان برنامه هاشون رو ضبط کنن دیگه
  • DE ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    کدام نامزدها برای ضبط برنامه های تلوزیونی آماده میشوند؟ / خب معلومه وُلِک اون نامزدی که مشق ها را نوشته شام خورده جیش مسواک لا لا کرده و الان صبحونه لباس آماده شده بره مهد کودک .جدا بعضی از مدعیان نامزدی عین مهد کودکی در دنیای سیاست فکر می‌کنند کاملا بچه گانه فکر می‌کنند که با هرهر کرکر و تعظیم جلوی امریکا اوضاعشون خوب میشه و عموسام براشون تکچرخ میزنه .
  • ادرین DE ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    اینجوری که رسانه ها احمدی نژاد را بایکوت کردن اگر اومد سر کار مث سریال مختار همه تون را از دم تیغ میگذرونه... خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس