1

یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات به «مشرق» گفت که این موضوع صحت نداشته و آقایان جهانگیری و پزشکیان به این حد نصاب دو سوم رای نرسیده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته جبهه اصلاحات که پیش از این انتخابات مجلس را تحریم کرده بود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عباس آخوندی، مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری به عنوان نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات ایران با رأی دوسوم اعضای مجمع عمومی برای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده‌اند.

در بخش دیگری از این خبر ساز و کار انتخاباتی اصلاح‌طلبان اعلام کرده است که این جلسه با حضور نامزدهای معرفی شده از سوی اعضای این جبهه برای ریاست جمهوری برگزار شده و از میان پنج نامزدی که انتخاب آنها طی سازوکاری مصوب صورت گرفته بود، سه نامزد موفق به کسب آرای دوسوم اعضای حاضر در این جلسه شدند.

نکته قابل توجه در متن این بیانیه آن است که جبهه اصلاحات مدعی است که درباره این نامزدها رأی گیری انجام شده و عباس آخوندی به عنوان نفر اول و مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری با رأی برابر توانستند دوسوم آرای مجمع عمومی را به دست آورده‌اند.

رای آوردی آخوندی، پزشکیان و جهانگیری با دوسوم آرا در حالی مطرح شده است که یک منبع آگاه در جبهه اصلاحات به «مشرق» گفت که این موضوع صحت نداشته و آقایان جهانگیری و پزشکیان به این حد نصاب نرسیده‌اند، این خبر نشان از تحمیل این دو نامزد به اصلاح‌طلبان از سوی بخش رادیکال جبهه اصلاحات دارد.

پیش از برخی اخبار نیز منتشر شده بود که شریعتمداری در این نشست رای نیاورده است اما علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری در واکنش به این خبر منتشر شده در رسانه‌ها اعلام کرد که حضور شریعتمداری در جلسه جبهه اصلاحات صحیح نیست و ایشان در این جلسه حضور نداشته است، این موضوع به معنای آن است که شریعتمداری در صورت تائید صلاحیت نامزد جبهه اصلاحات نبوده و به صورت مستقل در انتخابات حاضر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    18 3
    همشون ضربه گیر لاریجانی هستن
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      12 2
      دقیقا زدی وسط خال! این حرکات شوی مسخرهئی بیش نیست جهت حواس پرتی از سوژه اصلی. حتی بیانیه های خاتمی هم همین خط را دنبال می کند.
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 1
      تازه بعضی ها می گند همشون ضربه گیر جلیلی هستند. ما اسم این بعضی ها را می زاریم منافقین.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 3
    سرمایه های اسرائیل در ایران همان کسانی که در شورای روابط سیاسی یانکیستان به یانکی ها التماس می کردند که با ما راه بیایید وگرنه تندروها در انتخابات پیروز می شوند و این به نفع شما نیست! معنای دیگر این جمله آن است که منافع یانکیستان با جماعت اصلاح طلبان تهوع آور در ایران تأمین می شود!!!
  • کایت سواری IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 3
    تحمیل پزشکیان و جهانگیری به جبهه اصلاحات: این دو خود زاییده این جریان هستند! کجا تحمیل شده اند؟ بلکه تحمل شده اند تا به این جریان ناپاک سواری دهند
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      5 3
      ناپاک تویی که به دیگران نسبت ناپاکی می‌دهی
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    وقتی جبهه میگیری با چه نیتی و چه هدفی است؟ که اگر هدف و نیتت برای غیر خدا باشد. بدون سوال و جواب نکیر و منکر، جایت ته قعر جهنم است و به نمرده و یا مرده ات نماز هم نمی شود خواند.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 3
    پزشکیان و جهانگیری اگرخودشان نمی خواستند در جبهه ی مفسدین و شیاطین حضور داشته باشند کسی نمی توانست به آنها چیزی تحمیل کند. مگر اینکه خودشان خود را به این جبهه تحمیل کرده باشند.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 4
    سرمایه های اسراییل مانند گرگها به یکدیگر پشت نمی کنند می ترسند همدیگر را بدرند
  • DE ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    1 5
    این دو بخصوص جهانگیری فقط میخواد موی دماغ قالیباف بشه وگرنه خودش هم میدونه در حال تحمله فقط بنده ناخالص نفهمید که کرکس نمیتونه حریف شیر در جنگل باشه وبخصوص شیر بالغ ونر بیچاره کرکس ،
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 2
    نگران ایرانیم می خواهیم ایران نجات بدیم با ایجاد هرج و مرج و نگرانی و دلشوره در بین مردم یعنی لاریجانی ....رد کنید ترو خدا اینها را ....
  • CA ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اصلاح طلب های لاشخور هیچ جایگاهی حتی میان اغتشاشگران هم ندارند. با انتخاب فرد مصلح روح مرحوم شهید جمهورمون رو شاد کنیم.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      اصلا هیچ اعتمادی بهشون ندارم
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اصلاح طلبان سر خودشونم کلاه میذارند .هیچ اعتقادی به رای ودموکراسی ندارند فقط دوز و کلک ومردم فریبی برای ماندن ،این ها همیشه چنبره زدن یه جایی رو تصاحب کنند بعدش یه سری افراد خام رو احمق کردند تحریم انتخابات راه انداختند .هرج ومرج طلب های نامشروع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس