کد خبر 1610976
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
مخبر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

سرپرست ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه بخش دوم قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری بخش دوم قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور که شامل پیوست‌ها و جداول است را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت امسال مجلس شورای اسلامی تصویب و ۷ خرداد سال جاری به ریاست جمهوری ارسال شد.

قانون بودجه کل کشور شامل ۳ پیوست است که بخش نخست این قانون و پیوست شماره یک آن شامل ماده واحده و منابع و مصارف بودجه در ۲۱ اسفند سال گذشته به تصویب مجلس رسید و شهید آیت‌الله رئیسی در ۲۷ اسفند سال گذشته آن را برای اجرا ابلاغ کرده بود.

مخبر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

همچنین پیوست‌های شماره ۲ و ۳ شامل «اعتبار طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای» و «بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت» نیز پس از تصویب در ۳۱ اردیبهشت امسال در مجلس در ۱۲ خرداد از سوی سرپرست ریاست‌جمهوری ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام . خدا رحمت آقای رئیس جمهور . شهید خدمت را که هر هفته با انگیزه بالا جمعه ها به یکی از استان ها سفر و سپس به یکی از دور ترین و محرومترین روستاها می رفت و با مردم آن روستا دیدار و ملاقات چهره به جهره داشت . و چقدر امید واری و اعتماد سازی را در میان مردم ایجاد نموده بود . اما متاسفانه آقای مخبر به خودش این اجازه را نمی دهد تا در خود مرکز یعنی تهران لحظه ای به سازمان بورس برود و مشاهده نماید که چه بلائی بر سر اقتصاد آورده اند و مردم را بیچاره و بی سر و سامان کرده اند . آقای مخبر ترا به هر کسی که قبولی به مسئولیت خویش در قبال بورس عمل کن . منافقان داخلی و مزدوران بی شرم و حیاء. بورس را به جولانگاه تاخت وتاز و نابودی سرمایه ملت قرار داده اند . چرا این همه تسامح و غفلت . شما اگر حال ندارید این وزارت اطلاعات و سازمان های امنیتی را بفرستید آن وقت مشاهده خواهید کرد که سوداگران صهیونیستی داخلی چه بلای خانمانسوزی بر سر مردم مظلوم و سهامداران محروم و مفلوک آورده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس