تظاهرات خط قرمز شهروندان آمریکایی در بیرون از کاخ سفید

هزاران شهروند آمریکایی علیه جو بایدن به دلیل کشیدن خط قرمز دروغین در جنگ غزه شعار سر دادند.

به گزارش مشرق، هزاران شهروند آمریکایی در اعتراض به سیاست‌های منفعلانه دولت بایدن در قبال جنگ غزه در بیرون از کاخ سفید اقدام به برگزاری تظاهرات خط قرمز (red line) کردند.

بر این اساس، تظاهرکنندگان با ابراز انزجار از ناتوانی دولت بایدن برای توقف جنگ غزه و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در این باریکه در بیرون کاخ سفید شعار دادند: از واشنگتن دی سی تا فلسطین، ما خط قرمز هستیم.

تظاهرکنندگان در این اجتماع به صورت نمادین اقدام به حمل پارچه قرمز بلندی به عنوان نماد خط قرمزی که رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان و به ویژه طی عملیات زمینی در رفح از آن عبور کرده است، کردند. معترضان علیه مواضع سیاسی جو بایدن در قبال پذیرش کشتار فلسطینیان و سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به سر دادن شعار کردند.

طی این تظاهرات معترضان یک بنر حاوی اسامی فلسطینیان جان باخته در حمله رژیم صهیونیستی را با خود حمل می‌کردند. آنها که غالباً لباس قرمز بر تن داشتند شعار می‌دادند خط قرمز بایدن دروغین است. بمباران کودکان دفاع از خود نیست.

دلیل نامگذاری این تظاهرات به خط قرمز این است که مقامات کاخ سفید از جمله بایدن در ماه مِی و پیش از آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در رفح مدعی بودند عملیات در جنوب باریکه غزه که در آن زمان یک میلیون و ۵۰۰ هزار غیرنظامی در آن پناه گرفته بودند خط قرمز آمریکا محسوب می‌شود. با این حال، اکنون واشنگتن در برابر جنایات تل آویو در رفح چشمان خود را بسته است.

تظاهرکنندگان با برافراشتن پارچه بلند قرمز، اعلام کردند ما مردم آمریکا خط قرمز رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان محسوب می‌شویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    به امید نابودی ظالمان اللهم عجل لولیک فرج
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    لابی صهیونیست بردولت مردان آمريکا حاکم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس