کد خبر 1629694
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در ۶ کشور اروپایی

تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در شهرهای مختلف ۶ کشور اروپایی امروز نیز برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری وفا، شهرهای بزرگ و پایتخت های جهان امروز شنبه شاهد تظاهرات گسترده ای هستند که مردم در آن ها خواستار توقف فوری حمله و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه شده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، هزاران نفر در شهرهایی از جمله منچستر و لندن در انگلیس به خیابان ها آمده اند.

تظاهرات های مردمی امروز در سایر کشورهای اروپایی نیز برگزار شده و یا در حال برگزاری است؛ شامل: آرهوس و کپنهاگ در دانمارک؛ روتردام و آمستردام در هلند؛ اوپسالا، مالمو و هلسینبورگ در سوئد؛ اشتوتگارت در آلمان؛ پاریس در فرانسه.

تظاهرکنندگان پرچم های فلسطین را به با خود حمل کرده و بنرهایی را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به اهتزاز درآوردند.

در این تظاهرات، راهپیائی کنندگان خواستار برقراری آتش بس فوری، ارسال کمک های بشردوستانه به غزه و پایان دادن به استانداردهای دوگانه در واکنش های بین المللی به جنگ شد.

معترضان همچنین خواستار پاسخگویی صهیونیست ها در مورد جنایات جنگی شان، به ویژه جنایاتی که غیرنظامیان و کودکان را هدف قرار می دهد شده و قویا نسل کشی جاری در غزه را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    حکام دیکتاتور و نوکران صهیونیست حاکم بر غرب گوش شنوایی برای این شنیدن اعتراضات نداشته و ندارند، دموکراسی غرب یک فریب و اهرم فشار برای کشورهای مستقل و مخالف خودشان است و بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس