به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از افشاگری تحلیلگر بی‌بی‌سی از نقش آمریکا در آزادسازی گروگان‌ها و زیر سوال بردن پیروزی در این عملیات منتشر کرد:

فواز جرجس، استاد مطالعات خاورمیانه در لندن:

آمریکا فقط حمایت اطلاعاتی در این عملیات نکرد؛ بلکه حمایت تدارکاتی هم انجام داد و نقش مهمی در عملیات اسرائیلی‌ها داشت؛ آنها به تنهایی نمی‌توانستند بدون کمک آمریکا این‌کار را انجام دهند.

در هشت ماهی که از این جنگ می‌گذرد، چند گروگان را اسرائیل توانسته آزاد بکند؟! کمتر از ده گروگان؛ اما در حال حاضر بیش از ۱۲۰ گروگان در داخل غزه وجود دارد.

اگر این عملیات این‌قدر موفقیت آمیز بود، پس سال‌های سال طول می‌کشد تا اسرائیل بتواند همه گروگان‌ها را آزاد کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    امریکا نباشه اسرایل نابوده.واقعا یکی از این امریکایی ها بیاد بهم بگه چرا انقدر زیاده خواهید؟چرا میخواید سرتون همه جا باشه؟چرا میخواید مردم خاوره میانه که از قدیمی ترین تمدن ها هستند رو اذیت کنید؟چرا به زندگیه خودتون نمیرسید؟چرا فکر کردید همه باید زیر سلطه شما باشن؟بعدش تاره همه رییس جمهوراتون هم این هستن.اخه چرا.خیلی از ملت های جهان از شما بدشون میاد.روح تمام افرادی که کشتید گریبان کشورتون رو میگیره
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      میدونی چیه. آمریکا بهشت یهودیاست. در واقع بخاطر زیبایی آمریکا و آزادی اقتصادی که نسبت به اروپا داره سران یهود و ثروتمندان یهود اونجا زندگی میکنند. اسراییل هم سرزمین معنوی که ساختنو در واقع اسراییل اصلی آمریکاست که باید نابود بشه تا دنیا راحت بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس