عضو حماس: دشمن کشتن اسرای خود را بر ماندن آنها ترجیح می‌داد

محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی کشتن اسرای خود را بر ماندن آنها در دست مقاومت ترجیح می‌داد.

به گزارش مشرق، مرداوی افزود: دشمن صهیونیستی با همکاری آمریکا دست به جنایتی بزرگ در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه زد.

وی گفت: مقاومت بعد از عملیات النصیرات تدابیری اتخاذ خواهد کرد که بر زندگی اسرای اسرائیلی تاثیرگذار خواهد بود.

این عضو ارشد حماس همچنین افزود: پاسخ رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات شامل خلأهایی بود و با طرح اعلام شده اخیر توسط جو بایدن سازگار نبود.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در ادامه جنایت‌های خود قتل عام هولناکی را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه انجام داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه در این باره اعلام کرد که شمار شهدای جنایت وحشیانه اشغالگران در این اردوگاه تا این لحظه به ۲۱۰ نفر رسیده و شمار مجروحان نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر شنبه مدعی شد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

پس از گذشت ۲۴۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۴۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    در اسراییل قانونی به نام هارون وجود دارد. بر طبق آن اسیر اسراییلی ترجیحا کشته می شود. در نتیجه ارتش اسراییل در حال عملیات قانونی کشتن اسرای خود است!!!!
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      به ازای هر اسیری هم ، هزار نفر از دشمن میکشه . این رو هم بگو .
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      حالا ۴۰ هزار فلسطینی را برر اساس چه قانونی از خودشون کشتن ؟
  • . IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آزادی ۴ اسیر به نفع حماس شد چون ثابت شد که در اردوگاه ها هم اسرا حضور دارند و زدن اردوگاه ها کشتن عمدی اسرا توسط اسرائیل خواهد بود
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    یک عملیات غافلگیر کننده عجیب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس