اخراج مجری اسرائیلی پس از صحبت درباره چهره آراسته اسیر صهیونیست+ عکس

«لمی طاطور» بازیگر و مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل، شامگاه شنبه، تصاویری به همراه چند سؤال درباره «نوعاه ارگمانی» اسیر آزادشده اسرائیلی منتشر کرد که باعث اخراج او از کانال ۱۲ شد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم اسرائیل، ظهر روز گذشته، اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و دست‌کم ۱۵۰ شهروند فلسطینی را برای آزادی ۴ اسیر اسرائیلی از جمله «نوعاه ارگمانی» به شهادت رساند و ده‌ها نفر را مجروح کرد.

به دنبال آزادی این اسیر اسرائیلی، تصاویری از او در رسانه‌های این رژیم منتشر شد و لمی طاطور (اصالتا از شهروندان عرب۴۸) مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل یکی از این تصاویر را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «این چهره کسی است که ۹ ماه بود، ربوده شده است... ابروهایش مرتب‌تر از ابروهای من است!!! پوستش؟ موهایش و ناخن‌هایش؟؟؟ مگر چه بر سر او آمده است؟!»

اخراج مجری اسرائیلی پس از صحبت درباره چهره آراسته اسیر صهیونیست+ عکس

مجری کانال ۱۲ در ادامه به کشتارها ده‌ها زن و کودک در حمله روز گذشته رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که منجر به آزادی این اسیر اسرائیلی شد، اشاره می‌کند و می‌نویسد: «به خاطر این باید کودکان، زنان و افراد بی‌گناه بمیرند و تکه‌تکه بشوند؟»

ارتش رژیم اسرائیل طی ماه‌های گذشته بارها مدعی شده است که نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه رفتار بدی با اسرای اسرائیلی داشته‌اند؛ اما تاکنون هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است.

بسیاری از اسرای اسرائیلی بعد از آزادی به رسانه‌های این رژیم اطلاع داده‌اند که نه‌تنها با آن‌ها هیچ بدرفتاری نشده، بلکه با آن‌ها مانند مانند فلسطینیان موجود در نوار غزه رفتار شده است.

به دنبال انتشار تصویر، شهرک‌نشینان فیلمی از مجری کانال ۱۲ را در فضای مجازی منتشر کردند و خواستار اخراج و بازخواست او شدند.

ساعاتی بعد، کانال ۱۲ رژیم اسرائیل رسما اعلام کرد که لمی طارطور را اخراج کرده و سخنان او درباره اسیر آزادشده اسرائیلی را به‌شدت محکوم می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آسا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 0
    دنیای کثیفی هست..از طرفی برای آزادی چار گروگان تمام رسانه های اسراییلی و آمریکا خوشحالن و در بوق و کرنا میکنن از طرفی برای کشته شدن 35000فلسطینی بازم شاد هستند...در این دنیای زور و تزویر راه گریزی نیست جز زندگی! انفجار انبار بیروت کار اسراییل بود .اگر موقیعیت نزدیکی شهرهای اسراییل به غزه نبود همین کار رو با غزه میکردن .جان انسانهای بیگناه دشمنشون براشون اهمیتی ندارد ولی برای ما مسلمانان داره..جمله برد پیت در فیلم هالیوودی معروفه که سر کلاس درس نظامیان میگه ما یک نفر از دشمن رو کشتیم چندتاباقی مونده ؟جواب میدن هیچی.برد پیت میگه نه هنوز سه نفر اعضای خانواده باقی موندن.. استراتژی نسل کشی در دکترین نظامی آمریکا هم هست نه فقط اسراییل
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 7
    خب با سر و وضع کثیف و نامرتب که نمیارنش جلو دوربین
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 0
    حرف حق برای رژیم کودک کش تلخ است . دوستان صدا و سیما یاد بگیرند که در صدا و سیما لیلی به ناناز ضد انقلاب و بهاییان و فاسدین نگذارد .
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 6
    عملیات خارقالعاده ای بود . خیلی جرات میخواست .
    • RU ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      6 0
      شما فعلا اندر کف حمله ایران بمون
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 0
    متاسفم برای خودم که زمانهای زیادی و سالها فکر میکردم اسراییل و آمریکا و نتانیاهو و بایدن خیرخواه من و مردم ایرانند و هرچی میگن قشنگ و حقه!! افسوس و صد افسوس آیا پست تر از این موجودات هم در آفرینش خداوند وجود دارد؟!
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    6 0
    راستگویی ودرستکاری در دنیای صهیونیستهای جنایتکار جایی نداره به همین منظور اخراجش کردند
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    واقعاً کجای اسرائیل هنوز داره میسوزه که بعد از این همه قتل عام و ویرانی در غزه ، هنوز نتوانسته آرام بگیره ؟؟؟ !!!! اگر حماس و جهاد اسلامی ، ۱۵۰۰ صهیونیست را کشت ، اسرائیل هم برای مقابله به مثل باید ۱۵۰۰ نفر رو شهید می کرد نه ۳۷۰۰۰ نفر زن و بچه و پیر و جوان رو ...... حماس شهر و شهرکی از اسرائیل رو ویران نکرد ، اما صهیونیست ها ، غزه را ویران کردند، بیمارستان و مسجد و مدرسه و کلیسا .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس