نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که اسرائیل با حضور و تداوم محور ایران و بازوهای آن، آینده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تا پیش از تحقق تمام اهداف جنگ به خصوص از بین بردن حماس، آماده توقف جنگ نیست.

وی اضافه کرد: «به تحقق پیروزی کامل و از بین بردن حماس و بازگرداندن تمام ربوده شدگان پایبند هستیم».نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «با حضور و تداوم محور شرارت ایران و بازوهای آن، آینده‌ای نخواهیم داشت».

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که «یائیر گولان» رئیس حزب کار در پارلمان رژیم اسرائیل اهمیت آزادسازی ۴ اسیر اسرائیلی در نوار غزه را کم‌اهمیت دانست و گفت هنوز ۱۲۰ نفر در نوار غزه اسیر هستند.

او همچنین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و کابینه‌اش را «فریبکار» خواند و گفت که آن‌ها مقامات امنیتی این رژیم را تحقیر می‌کنند.

رئیس حزب کار رژیم اسرائیل در پایان جملات خود را این‌گونه به پایان برد و نوشت: «اسرائیل را تنها سرنگونی کابینه و برگزاری انتخابات نجات خواهد داد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 0
    همه ملت‌های دنیا میدونن همیشه تاریخ آواره بوديد و بی‌خانمان ، رانده شده درگاه خداوند و سرگردان در طول تاریخ با این سرنوشت انتظار کدوم آینده را میکشید؟؟؟؟؟؟؟!
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 0
      اسراییلی وجود نداشته و ندارد شما تمام شدید و به جهنم ابدی واصل
  • DE ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    محور شرارت خودت هستی که 36000 مردم مظلوم غزه رو به قتل رسوندی!
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    و با وجود جنایتکارانی چون نتانیاهو و گالانت و امثالهم در جهان ، آینده جهان بیشتر شبیه یک کابوس وحشتناک است تا دنیای انسانی و پیشرفته !!! حق طلبان عالم که میدانند ، کاش سیاست بازان آمریکا و اروپا این را میفهمیدند!! هر چند که آنها خودشان شریک دزد و رفیق قافله هستند!!!. مرگ بر صهیونیسم جهانی و اذناب ناپاکش
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    هنوز فلسطین را نگرفته ب سراغ کشورهای اطراف است. همه کشورهای مسلمان یکی یکی باید حذف شوند تا این نابکار بتواند ب حدف هایش دست پیدا کند. کشتاری که اسراییل انجام داده اگر کشور دیگری بود غرب کل جهان را بر سرش فرو میریخت. در حقیقت با اتحاد گانگسترها مواجه هستیم.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 0
    اسراییل باید نابود شود و رژیمی به این نام نباید حضور میدانی داشته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس