واکنش پزشکیان به یک سوال انتخاباتی

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: هر لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه می‌دهد، کارشناسان آن را بر اساس منابع و توانمندی‌ها بررسی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    4 0
    یاد ریل گذاری مستر بنفش افتادم😁،منظورتون کدوم مسیره دقیقا،ما مسیر زیاد داشتیم
  • قارچهای سمی تهران !! IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    رشد قارچهای سمی در تهران ><>><> خودزنیهای بزرگ ملی !! ><<>< چرا اقتصادمان به اینجا رسیده ؟! ..... یکی از دلایل تضعیف اقتصاد .... افزایش کسری بودجه ... و تورم .... تحلیل شدید منابع عمومی است !! ..... رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: شناخت علل کسری بودجه دولت مهمترین موضوع در کاهش تورم است . ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی و غیر دولتی از شهرهای اصلی به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل سفارشی بزرگ میشوند :::: اما در طرف مقابل، صنایع و معادن ارزشمند دولتی، همان صنایع و معادنی که مولد و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی واگذار شده است . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم این سونامی اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه آن در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است . :::: چاره کار چیست ؟!! ...... ایجاد روند معکوس .... کوچک سازی بخش غیرمولد .... تقویت بخش مولد اقتصاد !! :::: تکثیر قارچهای سمی تهران ، عامل مکیدن خون اقتصاد است !! ::::: قارچهای سمی تهران را ریشه کن کنید تا اقتصاد جان بگیرد !!
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    در زمان وزارت چقدر برای پیشرفت علمی و عدالت تلاش کردی؟!
  • ج د ا IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    مسیر پیشرفت ایران دور ماندن اصلاح طلبان از قدرت و سیاست است... هر کسی که سخنانش بویی از اصلاح طلبی دارد نباید به ریاست هیچ ارگان دولتی یا خصوصی برسد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس