نمره «فساد ستیزی» زاکانی از سایر کاندیداها بالاتر است

سخنگوی ستاد انتخاباتی زاکانی گفت: معدل زاکانی در مسئله تجربه اجرایی، کارآمدی و خدمتگزاری همراه با پاکدستی و فسادستیزی بالاتر از بقیه افراد است.

به گزارش مشرق، «مالک شریعتی» سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از انتخاب شعار تبلیغاتی پاک باش و خدمتگزار برای ستاد زاکانی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و ویژگی‌های مد نظر ایشان برای رئیس جمهور آینده و همچنین با توجه به نیاز جامعه، ستاد زاکانی شعار تبلیغاتی خود را «پاک باش و خدمتگزار» انتخاب کرده است.

وی با اشاره به دلایل انتخاب این شعار، ادامه داد: انتخاب این شعار از این جهت است که در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کسی که همزمان هم ویژگی فساد ستیزی و پاکدستی را در خود دارد و در این مسیر هزینه بسیار زیادی پرداخت کرده و مورد هجمه، تهدید و تخریب قرار گرفته، آقای زاکانی است.

شریعتی با بیان اینکه زاکانی تجربه اجرایی مناسبی در کارنامه کاری خود دارد، تصریح کرد: معدل زاکانی در مسئله تجربه اجرایی، کارآمدی و خدمتگزاری همراه با پاکدستی و فسادستیزی بالاتر از بقیه افراد است. سایر نامزدهای دیگر نیز هم در سوابق اجرایی خود و هم در حوزه فساد ستیزی و یا سلامت اقتصادی شهرت دارند اما نمره آقای زاکانی در این زمینه بالاتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 1
    بله بله
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 2
    اره پول شهرداری میده دوستاش خونه بخرن
  • بازنشسته IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 2
    بخاطر فساد ستیزی است که هی ماموریت دلاری برای قراداد به چین میره؟
  • شاه کلید تهران IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 0
    راه حل ساده مسکن تهران :‌ : : خارج کردن قاطع شرکتهای مزاحم از تهران .... رفتن آنها به محیط عملیاتی. <<< مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی :::::: شرکتهای حفاری. // ایمیدرو. // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران. // پالایشگاهها // شرکتهای فولادی و .. // ............. ضمنا در بسیاری کشورها ، سالانه حداکثر افزایش اجاره بها ، ده درصد است و به شدت کنترل و با تخلفها برخورد شدید میشود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس