نگرانی برای آینده تیم ملی فوتبال ایران/مرحله بعد به مشکل می‌خوریم

کارشناس فوتبال با ابراز نگرانی نسبت به آینده تیم ملی ایران، گفت: سبک بازی تیم ملی در دیدار برابر ازبکستان نشان داد اگر این روند ادامه داشته باشد در مرحله بعد با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خرداد در ورزشگاه آزادی رو در روی تیم ملی ازبکستان قرار گرفت و موفق به شکست دادن این تیم نشد تا هر دو تیم با کسب ۱۴ امتیاز و ایران به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه E قرار گیرد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی در این بازی اظهار داشت: یک بازی خواب‌آور و کسل کننده را شاهد بودیم و هر دو تیم از آنجا که صعود خود را به دور بعد قطعی شده می‌دیدند حمله‌ای را برای رسیدن به گل انجام ندادند. ازبکستان توان پیروزی برابر ایران در تهران را نداشت و از آن سمت ما هم هیچ تلاشی برای رسیدن به دروازه حریف انجام ندادیم و به نظرم دو تیم از کسب نتیجه تساوی رضایت داشتند.

او ادامه داد: در بازی با هنگ کنگ از بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی استفاده شد اما در دیدار با ازبکستان این اتفاق رخ نداد و بازیکنانی هم که در خط دفاع بازی کردند کسانی بودند که سابقه خوبی در لیگ برتر دارند و در تیم ملی هم چندین سال کنار هم بازی کرده‌اند. طبیعی است که هر مربی به دنبال کسب نتیجه باشد اما این سبک بازی و اشتباهات مکرر باعث می‌شود تا در بازی‌های بعدی دچار مشکل شویم و اگر در مرحله بعدی رو در روی یک تیم بزرگ‌تر قرار بگیریم به دردسر خواهیم افتاد.

نگرانی برای آینده تیم ملی فوتبال ایران/مرحله بعد به مشکل می‌خوریم

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد خط هجومی ایران در بازی با ازبکستان و اینکه چند موقعیت گلزنی برای تیم ملی از دست رفت، عنوان کرد: گاهی اوقات هر چقدر تلاش کنید موفق به باز کردن دروازه حریف نمی‌شوید و در بازی با ازبکستان فکر کنم همین مساله برای مهدی طارمی و سردار آزمون رخ داد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بهترین بازیکنان دنیا هم در هر بازی نمی‌توانند گلزنی کنند و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند هر چند که طارمی در بازی با ازبکستان بدشانس هم بود و علاوه بر اینکه چند موقعیت را از دست داد در یک صحنه توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد که اگر آن توپ گل می‌شد شاید روند بازی تغییر می‌کرد و ما می‌توانستیم به گل‌های بعدی هم دست یابیم.

قاسم پور در پایان تصریح کرد: نباید بازیکنی را تحت فشار قرار داد. مسائل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا مانع از گلزنی یک بازیکن خواهند شد باید نگاه به آینده داشت و امیدواریم تا تیم ملی روند رو به مثبتی را در بازی‌های بعدی در پیش بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    4 1
    توی این مملکت آیا موردی هست که در باره آن نگران نباشیم .
    • . IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      2 0
      آره وقتی عاشق دختری میشی دیگه لازم نیست نگران بشی که کسی دیگه اونو نگیره ، چون نه خودت میتونی بگیری نه دیگری😜
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    6 1
    باقیمانده کی روش .... قلعه نوعی بدرد تیم محلات میخوره
  • کوروش کبیر IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    7 1
    تیم ملی یک مربی بزرگ و کاربلد خارجی میخواد، قلعه نویی داره با ناشیگری تیم ملی رو نابود میکنه. قطعا با این مربی و کادر فنی که همه از کیسه کشا هستن به جایی نمیرسیم حتی تو مرحله بعدی هم گیر میکنیم و تمام
    • یک ایرانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      1 1
      مربی بزرگتونم دیدیم بعد نه سال فرصت در تیم ملی شش گل ازانگلستان خورد کی شما میخواهید عبرت بگیرید که خارجی حتی خوبشم کاری نمیتونه بکنه
  • مشت آهنین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 2
    بازی با ازبکها اگه شانس با ما بود و توپها به هدف مینشست،مطمعنن ورق برمیگشت،باید روی بازی سازی و دفاع منسجم کار کنیم.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      0 0
      میتونی کلمه ای رو انتخاب کنی که تایپ کردنش رو بلد باشی، بجای مطمعنن میتونی بگی حتما، صددر صد، بی تردید، مسلما، ...
  • مهدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    4 1
    این را کا بارها و بارها تجربه کردین،چند وقت دیگه میگیم با این همه بازیکن خوب ما باید به مربی با دانش خارجی بیاریم،بعد دلال ها دست به کار میشن و عکس های مربی های برتر دنیا به عنوان گزینه میاد تو خبرگذاری ها و سایت ها و روزنانه ها بعد یه مربی درجه چند اروپایی انتخاب مبشه و بعد از چند وقت میگیم مربی داخلی خوبه و تکرار این دور باطل خدا وکیلی ،نه خدا وکیلی آقای قلعه نوعی اندازه تیم ملی ایرانه،هنوزم تخلیل ها و خرفهای خداداد روز به روز بسشتر ثابت میشه.
  • امید GB ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 1
    با گروهبان قندلی نباید دنبال فو‌تبال خوب وقهرمانی باشیم.درحد کافا فقط.
  • امید GB ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 1
    با گروهبان قندلی نباید دنبال فو‌تبال خوب وقهرمانی باشیم.درحد کافا فقط.
  • امید GB ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 1
    با گروهبان قندلی نباید دنبال فو‌تبال خوب وقهرمانی باشیم.درحد کافا فقط.
  • CN ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 1
    تا دیر نشده مورایس را سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کنید.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    خجالت بکشید توهین نکنید به افراد محترم نقد اگه دارید با ادب و انصاف بگید.
  • نام اشنا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    فقط کافی است بازی سامان قدوس و جهانبخش را با دقت نگاه کنید و ببینید که چقدر با روز های خوبشان فاصله دارند به دلیل خستگی و فرسودگی و سن بالا .این دو نفر مثلا بایستی خط حمله را تغذیه کنند. شوتهای اینها یا خارج چارچوب بود یا قدرت کافی نداشت. حداقل اگر میخواهید تیم ملی را نقد کنید ببینید سرمربی تیم چه دلیلی برای بد بازی کردن تیم ارائه میدهد پاسخ انها را بدهید. از روی حب و بغض و کینه مطالبی را به سرمربی و بازیکنان نسبت دادن عین نامردی است.
  • قربانی GB ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    تیم ازبک تیم بزرگی بود و ایران هم خیلی خوب بازی کرد بیخود انتقادنکنید
  • تو آدم باش !! IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای طلا فروش ، آقای فوتبالیست ، آقای میوه فروش ، آقای وکیل ، آقای نمایشگاهی ، جناب پزشک ----- انصاف داشته باش .... هموطنات تحت فشارن ... مالیات بده ... حداقل اندازه یک کارمند ---- بهانه نتراش ---- خوردن و بردن و فلان و فلان ---- تو وظیفه خودت رو انجام بده ... تو خیانت نکن ، تو دزدی نکن .... خیانت سایرین ، بهانه خوبی برای خاین بودن تو نیست !!! تو آدم باش !! ... و به آدم بودن خودت افتخار کن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس