جلیلی

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع منتخب هنرمندان بیان کرد: قدرت‌های ما به پشتوانه فرهنگ شکل گرفته است.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب ۲۶ خرداد در دیدار با منتخب هنرمندان بیان کرد: شعار من عصاره برنامه‌های من است و معتقدم گفتگو در این مقطع بسیار مهم است. در مقطع بزنگاه تاریخی قرار داریم و معتقدم عمده ویژگی این مقطع این است که فرصت‌های تمدنی تاریخی ما بسیار بیشتر از تهدیدهاست.

وی افزود: اینکه در ادامه شعارم به دولت نقش آفرین اشاره می‌کنم این است که هنر دولت در این نقطه بزنگاه تاریخی این است که از فرصت‌های موجود به بهترین شکل به نفع کشور و نظام استفاده کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در دو قرن اخیر علی رغم ذخایر فرهنگی غنی که داشتیم نتوانستیم در برابر یکه تازی برخی از کشورها، فرهنگ خود را در عرصه‌های مختلف نظیر صحنه سیاست امتداد دهیم.

جلیلی افزود: سند راهبردی امنیت ملی آمریکا به صراحت این را آورده است که ما باید فاصله‌مان را با دیگران کماکان حفظ کنیم و تا صد سال آینده آمریکا همچنان رهبر جهان باشد. آنها در این رابطه فقط از ابزار سخت استفاده نمی‌کنند بلکه ابزار نرم نیز کمک می‌گیرند.

وی گفت: آنها در برابر شهادت هزاران زن در غزه سکوت می‌کنند و سران آمریکا حمایت نیز می‌کنند؛ در برابر یک موضوع کوچک در ایران بیانیه صادر می‌کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من معتقدم فرهنگ هنر و اندیشه ما بیشترین فرصت را برای ما ایجاد می‌کند، ادامه داد: دیگر قدرت‌های ما به واسطه فرهنگ شکل گرفته است. در دفاع مقدس موفقیت ما به پشتوانه فرهنگ رخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    طرف اصلاً فرق نفت و گاز و پالایشگاه و پتروپالایشگاه رو نمیدونه بعد میاد تز اقتصادی میده. مرد حسابی ستاره خلیج فارس نفت مصرف نمیکنه گاز مصرف میکنه! ضمناً پتروپالایشگاه هم نیست که شما میخواهی 10 دیگه ازش بسازی صرفاً پالایشگاه میعانات گازیه! خداوکیلی با این سطح سواد احساس تکلیف کردی جمهوری اسلامی رو زمین بزنی!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس