کد خبر 1614720
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
نظر زاکانی درباره مناظره اول

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدوارم ماحصل این صحبت‌ها روشن شدن فضا برای انتخاب مسیری که می تواند به ارتقا و پیشرفت کشور بینجامد توسط مردم شود.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی پس از حضور در اولین مناظره انتخاباتی با محوریت موضوعات اقتصادی هنگام خروج از صدا و سیما بیان کرد: من جا دارد تشکر کنم از همه شما دوستان که تا پاسی از شب ایستاده اید و چنین خدماتی را به مردم می دهید. همچنین از مردم عزیز قدردانی می کنم که حوصله کردند. ما با هم صحبت کردیم و امید دارم ماحصل این صحبت روشن کند فضایی را که می‌تواند گره از زندگی مردم باز کند و کشور را در مسیر ارتقا و پیشرفت قرار دهد کدام یک از مسیرهایی است که دوستان ارائه می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: به طبع آنچه که از ما انتظار است این بوده که بحث‌های خود را جدی کرده و با هم تعارف نداشته باشیم. باید این حق را برای مردم قائل باشیم و به یک جهتی با جدیت و دقت و احترام موضوعات مختلف و ابعاد آن را باز کنیم. بنده نیز سعی کردم در حوزه اقتصاد چهار سرفصل کلی را بیان کنم که در آن ایجاد استقلال در حوزه اقتصاد از ارز بود. با منطق خاص خود که نیاز به توضیح داشت و بنده ارائه کردم.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: جلوگیری از خام فروشی مبتنی بر دانش و ایجاد ارزش افزوده و بعد هم مشارکت مردم و بعد هم توزیع ثروت خلق شده بین عموم مردم به اقتضای ظرفیتی که به میدان می آورند از جمله برنامه های بنده بود. ان شاءالله بتوانیم ابعاد این عرایض را باز کرده و مردم عزیز ما بتوانند با برنامه ها و با صحت آنان و ریشه آنان آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    5 8
    ممنون
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    4 8
    عالی زاکانی
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    8 2
    اقای زاکانی شما امدین که رییس جمهور فرضیتون یک پستی بهتون بده
    • SG ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      20 2
      نقش پوششی را پیشتر هم بازی کرده و مزدش را گرفته. چرا که نه ؟
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 2
    زاکانی عزیز به فکر مردم باش نه پست و مقام
  • تحلیلگر IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 6
    چرا دوباره باید امثال روحانی رای بیارند چرا سکوت می کنید پزشکیان اصلا چرا تایید صلاحیت شد وقتی از کابینه دولت روحانی هست وقتی اصلاح طلب های مثل روحانی تایبدش می کنند واثعا فرانوش کردید توی دوره روحانی 8 سال ملت بدبخت شد !!!!!!
    • نادر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      شما کاسه داغتر تر از اشید. خوب وقتی شورای نگهبان تاییدش کرده شمارا سننه. یعنی شما مقامات امنیتی واطلاعات که با شورای نگهبان‌همکاری می‌کنند وارد ترید.....خجالت بکشید
  • نادر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی خوب بود واقعا مخصوصا آقای زاکانی که کاملا مشخص شد ایشون اومده برای جاده صاف کنی یه دوست دیگرشون....البته از اول هم می‌شد حدس زد.....امیدوارم از مناظرهوبعدب ایشون ادب ومتانت را رعایت کنند .درست نیست وقتی کسی از دولت قبل آنجا نیست هر چه دلشان می‌خواهد بگوید چرا که اگر مسلمانند اینکار غیبت.اگر که دروغ هم باشد که تهمت هم هست در هر صورت آقای زاکانی بهیچوجه صلاحیت رئیس جمهوری را ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس