کد خبر 1614722
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
نظر پورمحمدی درباره مناظره اول

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حتما نیازمند گفت‌وگو و نقدهای جدی هستیم و صادقانه و صمیمانه نیز دیدگاه‌های‌مان را بیان می‌کنیم؛ اختلاف داریم و این امر لازمه زندگی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی بعد از اتمام اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در این حرکت ارزشمند اجتماعی و بلوغ سیاسی جامعه برای مشارکت در حق تعیین سرنوشت ملی که انتخابات است، توفیق حضور دارم. با تلاش صداوسیما، برنامه‌ریزی خوب، همت بالا و زحمت فراوانی که جای تشکر دارد، توانستیم در این گفت‌وگوی جدی، صادقانه و تا حدی با فرازوفرود حضور پیدا کنیم.

وی افزود: از مردم هم که این گفت‌وگوها را می‌شنوند سپاسگزاریم. این گفت‌وگوها در آگاهی و اطلاع از زوایای مباحث کشور خیلی مهم است. مردم می‌خواهند انتخاب درست داشته باشند. ما فرصت سفر، مصاحبه با رسانه‌ها و شرکت در محافل نداشتیم و صداوسیما این امکان را برای ما فراهم کرده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما حتما نیازمند گفت‌وگو هستیم. گفت‌وگوها و نقدهای جدی که به دوستان هم گفته‌ام از این نقدها هیچوقت نگران نباشید. ما صادقانه و صمیمانه دیدگاه‌های‌مان را بیان می‌کنیم؛ اختلاف داریم و این لازمه زندگی است. ما انسانیم و مواضع و رویکردهای متفاوتی داریم. این گفت‌وگوها حتما به نفع مردم و کشور و در انتخاب صحیح بسیار موثر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 3
    لطفا خودتو خسته نکن! زودتر انصراف بده و برو کنار!!!
    • حامد پلاس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
      0 0
      همه که مثل قالیباف و زاکانی و رییس بنیاد شهید و جلیلی و .... اینا که پوششی نیستن، سورپرایز شدی نه؟؟
  • نیکی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 2
    سر پیری و معرکه گیری بیکار بودی گفتی امسال بجای مسافرت بریم واسه ریاست‌جمهوری هم فال و هم تماشا 😂
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خودتون باشید قوی طاهر بشید و نطرتون را در همین الان بگید مسیله مشخص میشه همین عالیه فقط قویتر در صمن حالا که راست سنتی حجاب را دیگه خط قرمز نمی دونه شما هم نطرتون را بر همون اساس که هست مطرح کنید از مسایل سیاسی هم استفده کنید از روستاها رای روستا ها و اقا ناع اون ها هم یادتون نره لیست ملیون هستند به تنهایی و بقیه .. در صمن بدونید اونطرف ادم زیاد خریده برای رای تقلبی ...گفتم افعانستانی ها برای افعانستانی ها هم اون جیزی که نطر هر کدومهو البته انسانیه بگید ...همین به خوبی فصا را میشکنه وقتی شما با مسعود پزشکیان مخالفت کنید وفاقی هم وجود نداره از نطر دهنی روی ر ستا ها و شهرهای کوجیک هم برید سیو پولتیک را هم جلو ببرید عالیه ...
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    گفتند که کارکردشان در حوزه جلوگیری از فساد بوده، چند تا اقازاده را از سیستم بیرون انداختید؟ رسوا بماند، حداقل ب ب مفسدین موقعیت ندهید.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    ایشون نقش هیجان دهنده رو داشتند وگرنه ایشون هم نبود کاندیداها داشت خوابشون میگرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس