حمله اوکراین به روستوف/ مخازن نفت روسیه طعمه حریق شد+ فیلم

براساس اعلام مقامات روسیه در پی حمله پهپادی شبانه اوکراین، تانکرهای نفت مسکو آتش گرفتند.

به گزارش مشرق، در پی حمله پهپادی شبانه اوکراین به جنوب روسیه، تانکرهای نفت شهر آزوف واقع در منطقه روستوف روسیه طعمه حریق شدند.

اوکراین مسئولیت این حمله و آتش سوزی را برعهده نگرفته اما پیش از این نیز چنین حملاتی ترتیب داده و اعلام کرده است که هدف گرفتن زیرساخت انرژی روسیه به توانایی‌های جنگی مسکو لطمه وارد می‌کند.

واسیلی گولوبف، فرماندار روستوف دراین‌باره گفت: براساس اطلاعات اولیه، این حمله هیچ قربانی نداشته است.

وزارت خدمات اضطراری روسیه ۲۰۰ آتش‌نشان را برای اطفای حریق اعزام کرده است و گفته می‌شود این آتش‌سوزی به بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع گسترش یافته است.

منطقه روستوف به طور مستقیم در امتداد مرز اوکراین قرار دارد. آزوف نیز در کرانه رودخانه «دُن» در حدود ۱۶ کیلومتری دریای آزوف واقع شده است.

کشورهای غربی و حامیان اوکراین به‌تازگی به این کشور اجازه داده‌اند تا از تسلیحات اعطایی غرب برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    5 3
    بسیار عالی وقتی حرف مفت بزنی آخرش همین میشه
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    7 2
    الکی شلوغ و خودتان ذوق زده نکنید غرب گداها . جنگ است دیگر 10 تا هم بزنی بالاخره یکی هم میخوری و پیروزی هزینه دارد و مکتبی که شهادت دارد اسارت و ذلالت ندارد و پیروزی روسیه و روز موعود و وعده خدا نزدیک است .
  • سروش IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    2 2
    چقدر احمقند این غرب گداها!! غربیها داشتند قیمت نفت رو به زور هم که شده به نفع این رژیم اشغال گر پایین می اوردند که بتونه نفت ارزون بخره توی این کشتاری که در غزه به پاکرده که با حداقل قیمت بخره که به اقتصاد درگیر جنگش کمکی کرده باشند حالا قیمت نفت میره بالا کل خسارت با سودش جبران شد. ازکجا معلوم اکراین زده باشه؟
  • سس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    1 1
    سلام.روسیه بایک حمله بسیارگسترده کل تاسیسات انرژی اوکراین روبزندتادیگه اوکراین جرات حمله نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس